streda 24. júna 2015

Novinka: Tónovacia starostlivosť o pery Luxe, Avon

Ahojte, 
dnes by som Vám chcela podrobnejšie opísať novinku Avon kampane 9/2015, ktorú som Vám už ukazovala vo videu Môj Avon Box 7/2015

Tónovacia starostlivosť o pery Luxe, Avon


Oficiálny popis: Vyživujúci balzam na pery s retinolom a kolagénom dodáva perám zmyselnú hebkosť, jemnosť a objem. Pery sú okamžité hydratované, jemne tónované a chránené OF15.

V podstate ide o luxusnejší balzam na pery. Pery sú pokryté jemnou farbou a úžasne hydratované. Zloženie je veľmi príjemné na perách a keďže obsahuje aj ochranný faktor, je vhodný najmä na toto prichádzajúce letné obdobie. A čo sa týka objemu pier, tak nemám pocit žeby moje pery získali nejaký extra objem.


Ja som vyskúšala dva odtiene, ktoré vidíte na fotkách. Na výber sú ešte ďalšie dva odtiene: Rose Tint a Honey Tint. Cena tónovacej starostlivosti o pery je 4, 90 € za 3, 6 g.


Záver: Mne osobne sa tento produkt veľmi páči. Luxe líniu z Avonu mám veľmi rada, ale na druhej strane si myslím, že by som sa vedela bez tohto produktu aj zaobísť. Ja som ho získala v motivácii, ale sama by som si ho, asi kvôli cene, ani neobjednala. 

Vyskúšali ste už túto novinku z Avonu?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára