streda 27. mája 2015

Video: Môj Avon Box 7/2015

Ahojte,
konečne som si našla čas Vám natočiť video o produktoch, ktoré som si objednala z Avon katalógu 7/2015. Je toho trošku viac, ale čo už :-).
Prajem Vám príjemné sledovanie. 
Vaša Petra



Nalíčená som:
Penový make-up Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Iconic palette blush bronze & brighten - odtieň Rave, Makeup Revolution London 
Set na úpravu obočia, Avon
Tekutá linka na oči s dlhotrvácnym efektom Extra Lasting,odtieň - Black, Avon
Špirála Big & Daring - odtieň Black, Avon
Tónovacia starostlivosť o pery Luxe - odtieň Natural Tint, Avon
Lesk na pery Luxe - odtieň Dazzling Nude, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty Nailwear Pro+, odtieň Pink Creme, Avon

Na sebe mám:
Ružové tričko - Z koncertu Gladiátor
Náušnice - Avon
Prsteň s kamienkom - Takko
Strieborný prsteň - Darček

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára