piatok 17. apríla 2015

Moja aktuálna výbava do kúpeľne

Ahojte,
dnes som si pre Vás pripravila druhé voľné pokračovanie výrobkov, ktoré aktuálne používam v kúpeľni. Prvé, o výrobkoch na vlasy, ste si mohli prečítať v príspevku Luxusná vlasová starostlivosť Supreme Oils, Avon. Dnes budem pokračovať výrobkami na telo. Je toho viac, tak sa hneď do toho pustím.


Hydratačný sprchovací krém Mood Therapy Indulgent 250 ml, Avon
V poslednom čase dávam prednosť sprchovaciemu krému pred sprchovacím gélom. Tento má príjemnú sladkú vôňu, ale je tam pridaná aj kvetinová aróma, ktorá vo mne evokuje prichádzajúcu jar. Navyše má na moje zmysly upokojujúce a relaxačné účinky. Na pokožke jemne pení a nevysúša ju. Aktuálne ho kúpite za cenu 2, 50 za 250 ml, ale oplatí sa počkať aj na akciu, kedy je jeho cena aj o 1 € nižšia.

Telový peeling s bambuckým maslom a hnedým cukrom Planet Spa 200 ml, Avon
Tento peeling je mojím prvým peelingom vôbec. S prichádzajúcimi vyššími teplotami ho používam najmä na oblasť dekoltu a ramien, ako prevenciu pred drobnými vyrážkami, ktoré sa môžu tvoriť z potu. Raz za čas ho používam aj na celé telo.  Už zo zloženia vyplýva, že jeho vôňa je sladšia, čo mne veľmi vyhovuje. Nemám nič, čo by som mu mohla vytknúť. 200 ml balenie kúpite v katalógu od 4, 90 €.


Sprchový masážny peelingový gél 4D proti celulitíde s kofeínom, Eveline
Tento peeling som mala v Ladyboxe. Gél obsahuje peelingové kryštály a látky, ktoré pokožku hydratujú a podporujú spaľovanie tukových vankúšikov. Ja ho používam len príležitostne, ale som s ním spokojná a určite by som sa poobzerala aj po väčšom balení a aj po iných produktoch tejto značky. Plné 250 ml balenie kúpite za cenu okolo 4 €. Som si vedomá, že na boj s celulitídou len jeden produkt nestačí.

Sprchový gél proti celulitíde s integrovanou masážnou kefkou s obsahom kofeínu a morských rias 200 ml, Balea - DM
Tento sprchový gél som si obľúbila najmä pre jeho sviežu vôňu. Zloženie obsahuje malé zrniečka, ktoré sa pri kontakte s pokožkou rozpustia. Čo sa týka masážnej hlavice, zaujala ma na prvý pohľad, no pri styku s pokožkou už až tak nie. Mňa masáž s hlavicou trošku bolí a tak ju používam len minimálne. Gél si iba z tuby vytlačím a rukou ho vmasírujem na problematické miesta. Napriek tomu, mám tento sprchový gél veľmi rada a určite by som ho odporúčala vyskúšať. Ďalšie pozítívum je jeho cena. Za 200 ml balenie som nezaplatila viac ako 2 €.



Hydratačný gél na holenie SSS 200 ml, Avon
Tento produkt si ma získal hneď niekoľkými pozitívami. Prvým je praktický aplikátor a veľké balenie. Ďalej mi veľmi vyhovuje zloženie. Najprv je gélové, no pri kontakte s pokožkou sa mení na penové, čo mne pri holení pokožky veľmi vyhovuje. Posledným plusom je vôňa, ktorá nie je chemická, ale príjemne svieža. 200 ml balenie si môžete objednať za cenu 5, 90 €.


Luxusný elixír do kúpeľa s vôňou čokolády Planet Spa 400 ml, Avon     
Zloženie vo fľaštičke je do zlata, ale vo vani to vôbec nie je vidieť. Výrobok jemne pení a má príjemnú vôňu. Nie je zlý, ale radšej mám elixír do kúpeľa s vôňou jazmínu. Určite dobre poslúži aj ako darček, kvôli jeho krásnemu baleniu. 400 ml balenie kúpite za 7, 90 €.

Elixír do kúpeľa s vôňou jazmínu Planet Spa 250 ml, Avon
Samostanú recenziu na tento produkt ste si už mohli prečítať v článku Vo vani s Christianom Greyom. Stále platí, že tento produkt je môj najobľúbenejší do kúpeľa.



Mlieko do kúpeľa s vôňou mlieka a medu 500 ml, Avon
Na tomto produkte ma zaujalo to, že to nie je pena do kúpeľa ale mlieko. Nevytvára takú penu ako klasická pena, no napriek tomu, som si tento produkt veľmi obľúbila. Vôňa mlieka a medu je veľmi príjemná. Pokožku hydratuje, vyživuje a navyše uvoľňuje svaly. Teraz nájdete v Avon katalógu aj ďalšie dva mlieka: s ružou a bambuckým maslom, s lotosovým kvetom a aloe vera. 500 ml balenie kúpite za 3, 50 €.

A čo Vy používate najradšej vo vani/v sprche?

Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára