streda 11. marca 2015

Vo vani s Christianom Greyom

Ahojte, 
určite ste sa po prečítaní nadpisu hneď vrhli na čítanie článku J. Hneď to aj vysvetlím. Pri čítaní trilógie 50 odtieňov som si zapamätala jeden detail. Konkrétne ako Anastasia viackrát opisuje, že to čo Christian pridáva do vane, vonia ako jazmín. Okamžite ma napadlo, že mám asi s Christianom rovnaký vkus a že možno aj on používa môj obľúbený Elixír do kúpeľa s vôňou jazmínu Planet Spa od Avonu.



Tento produkt mám nejakú dobu a už mám aj jeho tretie balenie. Vonia neskutočne úžasne,  vytvára jemnú penu a vodu akoby trošku zvláčni. Balenie má 250 ml a cena sa pohybuje okolo 6, 90 €. Aj keď sa jedná o drahší produkt, pri tomto nemám problém si priplatiť. Ak by som ho mala porovnať s Elixírom s čokoládou, ktorý som Vám ukazovala v Avon Boxe 1/2015, tento je oveľa lepší. Ja ho môžem len odporučiť. Myslím si, že ako darček sa je tiež super. 

Vyskúšali ste už tento produkt?
Vaša Petra

PS: Možno ste si už všimli, že mám nomináciu v súťaži Bloger roka 2014. Budem rada, ak ma svojim ,, lajkom" podporíte. Hlasovať môžete na tomto odkaze: http://www.blogerroka.sk/life-is-my-style/, alebo po kliknutí na banner na pravej strane blogu. Ďakujem za každý jeden hlas. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára