utorok 24. októbra 2017

Recenzia: Produkty značky Anew, Avon

Ahojte,
v dnešnom článku som sa rozhodla spraviť recenziu na produkty aj prostredníctvom videa, ale aj ako písanej recenzie spolu aj s fotkami. Snáď sa Vám to takto bude páčiť :-).



Dnes si budete môcť prečítať a taktiež aj pozrieť recenziu na štyri produkty značky Anew, ktoré aktuálne najčastejšie používam. 



Prvý z nich je aktuálne najväščia novinka na trhu a to:

DUO obnovovací nočný krém Reversalist 30ml Anew, Avon
Ide o spojenie dvoch nočných krémov, ktoré by nemali nikdy prestať účinkovať. Vďaka striedaniu ich používania po 7 dňoch, by si na nich pleť nemala zvyknúť. Osobne sa mi to veľmi páči a aj keď nepatrím úplne do cieľovej skupiny, rada som krém vyskúšala. Línia Reversalist je určená ženám 35+.


Prvý týždeň by ste mali začať s krémom číslo 1, ktorý má zloženie s komplexom Phytol+. Vyživuje pleť a pripravuje ju na použitie krému 2. Druhý týždeň sa má používať krém číslo 2, ktorého zloženie obsahuje komplex Super Retinol. Krém podporuje tvorbu kolagénu a redukuje viditeľnosť vrások. No a takto po 7 dňoch stále krém striedať. Mne vydržal tak na 3-4 otočenia. Zložením sú si krémy trochu podobné, ale mne osobne viac vyhovoval krém číslo 1. Páči sa mi aj praktické a hlavne hygienické  balenie v podobe pumpičiek.
Aktuálne je krém novinkou v katalógu 15/2017 za cenu 16,90 €. Pri jeho kúpe si môžete ešte dokúpiť bonusový set 3 výrobkov za 0,03 € (špirála Luxe Extravagance, mini 30ml vôňa Premiere Luxe, mini 15 ml krém Anew Ultimate).


 Obnovovací skrášľujúci denný krém s OF20 Reversalist 50ml Anew, Avon
Na tomto kréme ma najviac baví jeho konzistencia. Krém je akoby našľahaný z peny, príjemne sa rozotiera a krásne vonia. Podľa mňa určite nezastúpi make-up a ani korektor, ale skôr dodá pleti jemný opálený nádych. Krém by mal znížiť viditeľnosť vrások, redukovať nedokonalosti a viditeľnosť pórov a spevniť pleť vďaka technológií Tri-Elastinex.
Aktuálne tento krém kúpite v katalógu 15/2017 za cenu 11,90 €.


 DUO omladzujúce olejové sérum Ultimate Supreme 40ml Anew, Avon
Toto sérum je pre mňa absolútne úžasné čo sa týka konzistencie, vône a jeho používania. Cítim sa pri jeho používaní ako v kozmetickom salóne. Pleť krásne hydratuje a vyživý, ale skôr by som ho odporúčala na zrelšiu a suchšiu pleť. Ja keďže mám ešte relatívne mladú pleť, tak ho používam len občas. Keď ho už ale použijem, tak si s ním natriem tvár, krk, dekolt a aj ruky.
Krém je rozdelený na dve časti: sérum a olejovú zložku. Sérum obsahuje výťažok z čiernej perly, minerály zlata a omladzujúci komplex Celluvive. Olejová zložka obsahuje kombináciu 5 luxusných olejov: argánový, ružový, baoabový, kaméliový a marakujový.
Aktuálne v katalógu nie je v akcii a v plnej cene stojí 26,90 €. Odporúčam si radšej počkať na výhodnejšiu akciovú cenu.



 Vyživujúci očný krém Nutri Advance 15ml Anew, Avon
Tento očný krém má zloženie s komplexom Nutri-3x, ktorý obsahuje vzácne Omega 3, 6 a 9 mastné kyseliny. Hĺbkovo vyživuje, hydratuje pleť v okolí očí a obnovuje jej mladistvejší vzhľad. Je vhodný pre všetky vekové kategórie, pre všetky typy pleti a aj pre citlivú pleť. Zloženie má trošku hustejšie, ale to ja mám pri očných krémoch rada. Napriek tomu sa dobre rozotiera a za seba ho môžem len odporučiť.
Aktuálne ho v katalógu 15/2017 môžete objednať za cenu 7,90 €.


Budem veľmi rada za Vašu spätnú väzbu, či sa Vám takáto kombinovaná recenzia páčila. Taktiež mi môžete dať vedieť, či používate radu Anew z Avonu a či ste vyskúšali niektorý z týchto produktov.

Vaša Petra :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára