streda 8. apríla 2015

Luxusná vlasová starostlivosť Supreme Oils, Avon

Ahojte,
po kvalitnom odpočinku Vám prinášam nový článok. Dnes to bude prevažne pozitívna recenzia na časť mojej novej ,,kúpeľnovej" kozmetiky. Ide o výrobky z línie Advance Techniques z Avonu.
Línia Supreme Oils je najnovšou líniou na vlasy a obsahuje 4 produkty. Všetky výrobky obsahujú komplex 5 vzácnych olejov: makadamiový, mandľový, marhuľový, olej zo semienok kamélie a olej zo semienok hrozna. Po ich použití by mali vlasy vyzerať ako po návšteve profesionálneho kaderníckeho salóna.


Intenzívne vyživujúci šampón s luxusnými olejmi na všetky typy vlasov
Šampón by mal zlepšovať stav vlasov a zanechať ich hebké a lesklé. So šampónom som maximálne spokojná. Má husté zloženie, ktoré sa jednoducho aplikuje do vlasov. Pení tak akurát, vlasy nezaťažuje a po jeho použití sa mi vlasy nemastia. Jeho aktuálna cena je 2, 90 € za 250 ml.


Intenzívne vyživujúci kondicionér luxusnými olejmi na všetky typy vlasov
Kondicionér mám taktiež veľmi rada.  Mal by vlasy vyhladzovať, zvláčniť a posilniť ich. Zložením sa nelíši od iných koncionérov z Avonu. Používam ho od línie uší až po končeky vlasov. Vlasy nezaťažuje a po jeho použití sa mi vlásky rozčesávajú jedna radosť. Cena je rovnaká ako pri šampóne 2, 90 € za 250 ml.


Intenzívne vyživujúca kúra luxusnými olejmi na všetky typy vlasov
Táto kúra by mala hĺbkovo vyživiť vlasy a dodať im neuveriteľný lesk. Mňa veľmi neohúrila a taktiež som nezaznamenala nejaké extra výsledky. Tento produkt mi príde trošku zbytočný, keďže ho vie zastúpiť aj kondicionér. Cena za túto kúru je 3, 50 € za 50 ml.

Intenzívne vyživujúci sprej luxusnými olejmi na všetky typy vlasov
Naopak z tohto produktu som úplne hotová. Má dvojaké zloženie, ktoré je potrebné pred použítím zmiešať dokopy. Sprej poskytuje vlasom pocit sily a úžasný lesk. Ja ho používam aj na mokré vlasy a niekedy aj na suché vlasy. Po jeho použití sa mi vlasy ľahšie rozčesávajú, sú hydratované a neuveriteľne krásne mi voňajú.


Mne sa tieto nové produkty páčia a som s nimi spokojná. Už som ich spotrebovala tak do polovice. Vlasy mám po ich použití hladšie,jemnejšie a prestali sa mi robiť lupiny. Navyše táto línia má úžasnú vôňu, ktorá po použití všetkých produktov vydrží na vlasoch až do ďalšieho umytia. Na oživenie vône postačí si vlasy trošku navlhčiť vodou. Myslím, že táto kolekcia sa Avonu veľmi vydarila a ja ju môžem za seba vrelo odporučiť.

A čo Vy?
Vyskúšali ste už tieto produkty?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára