streda 19. novembra 2014

Novinky v akcii: Avon Hollywood Collection

Ahojte,
dnes tu mám pre Vás článok o novej dekoratívnej kolekcii z Avonu. Hollywood collection bola prvýkrát v katalógu v kampani 15/2014. S touto kolekciou by sme mali nadobudnúť vzhľad krásky z filmového plátna s nadčasovými červenými perami, dymovým líčením, rozžiarenou pleťou a očarujúcimi nechtami. Kolekcia obsahuje pár výrobkov s maximálne troma odtieňmi. Nájdete v nej laky na nechty (2,90 €), ceruzku na oči (4,50€), rozjasňujúci púder (4,90 €), rúž (3,90 €) a trblietavé kamienky na nechty (3,50€).
Ja som vyskúšala jeden lak na nechty a jeden odtieň rúžu na pery.


 Lak na nechty Hollywood, odtieň Vixen, Avon
Lak vo fľaštičke vyzerá svetlejšie, ako na nechtoch. Je to ale pekná, sýta farba a veľmi pekne sa leskne. Je to taký klasický lak na nechty z Avonu. Na môj vkus je príliš tmavý a ja veľmi takéto tmavé laky neobľubujem.


Rúž Ultra Color Hollywood, odtieň Show Business, Avon
Rúž má nádhernú a sýtu farbu. Je veľmi príjemnej, krémovej konzistencie. Pery nevysúša, ale ich pekne hydratuje a na perách drží veľmi dobre. Takého sýte a výrazné farby rúžov z Avonu som si v poslednom čase veľmi obľúbila a tento rúž radím k tým najlepším.


Kolekcia Hollywood sa mi veľmi páči. Rúž je veľmi dobrý, ale bez laku by som sa zaobišla.
A čo Vy?
Vyskúšali ste niektorý z produktov z tejto kolekcie?
Vaša Petra


1 komentár: