štvrtok 20. septembra 2012

Recenzia na podkladové bázy

Ahojte,
jeseň patrí k mojím najobľúbenejším ročným obdobia. Keď svieti slnko, jemne fúka vetrík, cez deň je ešte celkom teplo. No dnešné počasie sa tomu ani zďaleka nepodobá. Škoda. A tak ako počasie aj ja momentálne smútim. Prežívam krízu. A nie hocijakú. Nemám si čo na seba. Takže zatiaľ sa musíte uspokojiť s kozmetickým príspevkom. Hádam po skorom, veľmi skorom, doplnení zásob vám budem môcť ukázať aj nejaký zaujímavý outfit.
No už k dnešnému príspevku. Fotky som mala nafotené už dlhšiu dobu, no chcela som výrobky poriadne vyskúšať. Ide o podkladové bázy. Jedna je pod make-up a druhá pod očné tiene.


 Pleťový podklad Magic s OF 20 z Avonu (naľavo)
Transparentný podklad je vhodný pre každý typ pleti. Píše sa o ňom že má hodvábne zloženie, vyhladzuje jemné línie a vrásky, redukuje viditeľnosť pórov a zmatňuje pleť. S tým všetkým úplne súhlasím. Najprv som ho dostala ako vzorku, no potom som si ho objednala aj v plnej veľkosti. Najradšej mám na ňom, že pleť krásne zmatňuje, čo som potrebovala a pleť vydrží matná naozaj dlho. Ja ho používam pod make-up, ale dá sa použiť aj samostatne. Rozhodne to bola dobrá kúpa.
Ešte ku konzistencii. Má transparentné zloženie, rozotierať ho treba pomerne rýchlo, lebo sa rýchlo vstrebáva, navyše aj príjemne vonia.

Podkladový očný tieň I stage od Essence (napravo)
Tento výrobok bol pre mňa úplným sklamaním. Vraj má predĺžiť trvácnosť líčenia, no nič také som nepostrehla. Výdrž očných tieňov nezávisela od podkladu, ale od typu očných tieňov. Takže to bola zbytočná kúpa. Určite sa na trhu nájdu aj lepšie podklady pod očné tiene.
Jediné pozitívum je asi konzistencia. Ľahko a rýchlo sa rozotiera a po rozotretí vyzerá očné viečko pekne zjednotené.


Záver:
Pleťovému podkladu Magic z Avonu by som dala 9 bodov z 10. Jeden bod strhávam za rýchlu vstrebateľnosť.
Podkladovému očnému tieňu od Essence dávam len 1 bod a to za dobrú konzistenciu. 

Ak poznáte lepšie podklady pod očné tiene, veľmi rada privítam vaše typy v komentároch.
Pekný deň.
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára