štvrtok 8. februára 2018

Rubrika versus: Korektory Avon vs. Catrice + recenzia na make-up Catrice

Ahojte,
rubriku versus nepíšem až tak často, no o to viac som sa tešila na dnešné porovnávanie.
Ukážem Vám porovnanie dvoch podľa mňa veľmi podobných produktov. Prvý korektor z Avonu som Vám už ukazovala v článku Rubrika versus: Korektory z Avonu, ale chcela som ho ešte porovnať s korektorom od Catrice. Vtedy bol korektor z Avonu ešte v staršom obale.

Teda v dnešnom súboji si to rozdajú:

Zmatňujúci tekutý korektor Mark, AVON vs.

Tekutý korektor Camouflage, CATRICE



Obal: U oboch korektorov je obal plastový a rozdiel je len vo vrchnáčikoch. Avonový korektor má biely vrchnáčik a korektor od Catrice má čierny vrchnáčik. Oba obaly sú pekné, praktické a ničím neurazia. 
Objem: U korektoru z Avonu sa uvádza objem 3 ml a Catrice korektor má 2 ml.
Cena: Avon korektor sa cenovo v katalógu pohybuje okolo 4 - 5 €. Korektor od Catrice kúpite v drogériách a aj na internete v cene 3 - 4 €.


Aplikátor: U oboch korektorov je aplikátor penový. U korektoru od Catrice je aplikátor o trošičku tenší a dlhší. S oboma aplikátormi sa produkt dobre nanáša.
Krytie: Oba korektory krásne kryjú kruhy pod očami, ale aj rôzne farebné nedokonalosti na pleti. Nevysúšajú očné okolie a tiež nezaliezajú do mimických vrások.
Výdrž: U Catrice korektoru sa uvádza, že je vodeodolný. No ja som pri oboch korektorch zaznamenala rovnakú výdrž. Oba držia skvele celý deň.
Ponuka odtieňov: Korektor z Avonu je v ponuke v dvoch odtieňoch. Ja mám svetlejší odtieň Fair. Catrice korektor je možné kúpiť v piatich odtieňoch. Aktuálne mám odtieň 005 Light Natural. V lete som používala odtieň 020 Light Beige.


V tomto súboji pre mňa nie je ani jeden porazený, ale oba korektory sú víťazmi. Naozaj sa neviem rozhodnúť ktorý je lepší a používam ich podľa toho, ktorý prvý chytím do ruky. Odporúčam vyskúšať oba. Testovala som ich aj naraz, že som si pod jedno oko naniesla jeden a pod druhé oko druhý korektor, no ani počas dňa som nenachádzala rozdiely. 

Keď už spomínam značku Catrice, nedá mi nevyjadriť sa k ich preslávenému make-upu. Ide o 

Tekutý make-up HD Liquid Coverage, CATRICE


Svoju pleť by som špecifikovala ako normálnu. Cez leto sa prirodzene trošku viac mastí a cez zimu je prirodzene trošku suchšia, ale nie je to nič extrémne. Pre mňa je tento make-up asi skôr vhodnejší na leto, lebo trošku pleť vysúša. Najmä okolo nosa, keďže teraz v zime častejšie fúkam nos a mám okolo neho suché miesta. Podľa mňa sa teda tento make-up hodí skôr na mastnejšiu pleť a mne by mohol viac vyhovovať počas letného obdobia. Inak má make-up strednú kryciu schopnosť a dostatočnú výdrž. Cena make-upu sa pohybuje okolo 8 - 9 € za 30 ml balenie. 


Najviac mi vadí na tomto make-upe jeho aplikátor. Táto pipetka je pre mňa veľmi nepraktická a oveľa radšej by som bola, keby mal make-up klasickú pumpičku. 
Aktuálne mám odtieň 020 Rose Beige a je na mňa teraz počas zimy trochu do oranžova. Na zimu by som potrebovala asi svetlejší odtieň. Celkovo je v ponuke v štyroch odtieňoch. 


Make-up by som zhodnotila celkom pozitívne, ale ako som spomínala, ja si ho radšej nechám na letné obdobie. 

A čo Vy? 
Ako Vám vyhovujú tieto produkty?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára