piatok 4. novembra 2016

AVON Vianočná konferencia 2016

Ahojte,
už tretikrát som mala možnosť zúčastniť sa Avon Vianočnej konferencie 2016. Prvú konferenciu som Vám ukazovala v príspevku Vianočná konferencia 2014 a druhú v príspevku Krásne pre seba.
Tohtoročná konferencia sa konala 2. septembra 2016. Konferencia sa koná takto v predstihu, pretože sú nám predstavené novinky posledných kampaní v roku.


Konferencia prebiehala v krásnom a veľkom areáli X-Bionic Sphere v Šamoríne. Musím povedať, že oproti minuloročnému Hiltonu je to pozitívna zmena. Prostredie veľmi pekné a priestranné. Vôbec sme sa netlačili a všetkého bolo dostatok. Počas prestávok sme mali k dispozícií kávu, rôzne ochutené vody, koláčiky, chlebíčky a studené misy. Večera prebiehala formou švédskych stolov. Ja som si dala nejakú rybu so zeleninkou a veľmi som si pochutila. Personál bol veľmi milý a príkladne sa o nás všetci starali. Cítila som sa tam naozaj veľmi dobre a určite by som odporúčala navštíviť tento krásny areál.
Na fotke mám jeden muffin z narodeninovej ,,torty" Avonu, ktorá bola pripravená ku príležitosti 130-tého výročia založenia spoločnosti Avon.


Na sebe som mala rovné modré šaty na ramienkach. Mala som ich požičané od jednej známej, ktorá ich kúpila v sekáči asi za 5 € :-). Nechcela som si kupovať nové šaty, pretože som mala veľa výdavkov na svadbu. Bižutériu som mala z Avonu a kabelku a sandálky som už mala doma a kúpila som ich ešte minulý rok z čínskeho obchodu. Vlásky som si robila asi okolo piatej ráno. Všetky som si ich nakulmovala a na boku som ich trošku vypla.


Moderátorom celého dňa bol Vladko Voštinár, ktorý bol veľmi zábavný. Večer vystúpili dvaja úžastný speváci a to Ema Drobná a Lukáš Adamec. Spievali aj svoje piesne, no hlavne piesne z programu ,,Tvoja tvár znie povedome". Ja som veľmi fandila Eme Drobnej a tak som bola nadšená z jej vystúpenia.


Ema pri svojom druhom vystúpení stvárnila Justina Biebera - Sorry. Mne sa najviac páčilo v telke toto vystúpenie. Nechcelo sa mi ale bežať po foťák a tak som si to len vychutnala. Dokonca som sa zahrala na fanúšičku a Ema sa ma dotkla rukou :-).



A jedna s moderátorom večera.


Celkovo sa mi na konferencii veľmi páčilo. Trošku ma ale mrzí, že každým rokom dostávame menej a menej darčekov od Avonu. Asi museli zaplatiť taký parádny priestor a na darčeky už veľa neostalo :-). Darčeky som Vám ukazovala vo videu Avon Kampaň 12/2016.
Každopádne som si tento deň užila a už sa teším o rok, čo nám Avon pripraví.
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára