štvrtok 23. júna 2016

Video: Májové nákupy 2016

Ahojte,
ako sa ochladzujete v týchto horúcich dňoch? Ja sa snažím čo najviac osviežovať pitím čistej vody a dnes som sa už aj okúpala v bazéne. Na rozptýlenie tu dnes mám pre Vás video s mojimi nákupmi za mesiac Máj. Tento mesiac som nekupovala oblečenie, ale iba kozmetiku. Tak Vám prajem príjemné sledovanie.
Vaša Petra


Nalíčená som:
Tekutý make-up pre dokonalú pleť s OF 10 Luxe - odtieň Beige Linen, Avon
Tekutý korektor so zmatňujúcim účinkom Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Kompaktný púder Luxe - odtieň Light Medium Silk, Avon
Bronzový duo púder Avon Glow, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Gélová maskara na obočie Make me brow - odtieň 02 browny brows, Essence
Paletka očných tieňov 8 v 1 - odtieň Not so Neutral,  Avon
Ceruzka na oči Color Trend - odtieň Brown, Avon
Pump Up Booster vodeodolná očná linka, Miss Sporty
Zhusťujúca špirála Big&Multiplied - odtieň Black, Avon
Lesk na pery Ultra Glazewear Absolute - odtieň Heavenly Honey, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty 60 seconds Super Shine - odtieň 407 Hot Tropicana, Rimmel London

Na sebe mám:
Zelený svetrík - Y. O. U.
Náušnice - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára