utorok 28. júna 2016

Video: Avon kampaň 9/2016

Ahojte,
aj v takom horúcom počasí aké bolo minulý víkend, som pre Vás natočila nové video o aktuálnej Avon kampani 9/2016. V dnešnom videu si budete môcť pozrieť najlepšie ponuky z aktuálnej Avon kampane a aj produkty, ktoré som si sama objednala. Navyše na konci videa uvidíte produkty z úžasného motivačného programu. Pre mňa ako dlhoročnú Avon Lady sú motivačné programy príjemným bonusom a snažím sa ich stále aj splniť.

A čo Vy? 
Plníte motivácie z Avonu?
Vaša Petra


CC korekčný tónovací krém s SPF 20 - odtieň Nude, Avon
Tekutý korektor so zmatňujúcim účinkom Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Kompaktný púder Luxe - odtieň Light Medium Silk, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Gélová maskara na obočie Make me brow - odtieň 02 browny brows, Essence
Zhusťujúca špirála Big&Multiplied - odtieň Black, Avon
Rúž na pery - odtieň Just Have Fun, I heart MAKEUP

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom - odtieň Fabulous, Avon

Na sebe mám:
Čipkované tričko - F&F
Náušnice a prsteň - Avon
Náramok - Kaufland

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára