pondelok 6. júna 2016

Nákupy v GATE

Ahojte,
minulý týždeň som išla okolo obchodného centra a napadlo ma, či by som si niečo nekúpila a zároveň Vám pripravila aj malý článok. Moje prvé jarné nákupy som si mohli prečítať TU. Tentokrát som navštívila GATE. Ja tento obchod veľmi nemusím. Jednak preto, že v ňom nakupuje skoro každý a jednak pre kvalitu tovaru. Z času na čas tam ale zájdem a obzriem si nejaké vecičky. Myslím si, že sa tam dajú zohnať trendy kúsky za prijateľné ceny, ale len možno na 1-2 sezóny. Taktiež aj bižutériu majú aktuálnu, ale tiež kvalitou neohúri. Celkom sa mi páčili saténové pyžamká, ktoré som si nakoniec neskúšala a ani nekúpila. 

Vyskúšala som si žlté čipkované tričko. Strihovo mi sedelo a aj čipka na tričku sa mi páčila. Čo sa mi ale na tričku nepáčilo, bola látka pod čipkou a vzadu na chrbte. Jednak bola priesvitná a vpredu sa nepekne rolovala hore. Tričko stálo niečo okolo 10,00 €, no nakoniec som si ho nekúpila.
Ja legíny nenosím, pretože sa v nich cítim ako nahá. Tieto ma veľmi zaujali svojim vzorom a peknými farbami. Stáli 9, 90 € a aj materiál bol celkom príjemný. Po dlhom váhaní a rozmýšľaní či mám doma nejaké dlhé tričko, ku ktorému by sa mi legíny hodili, som si ich nakoniec nekúpila.


Ružové tričko ma na prvý pohľad zaujalo riešením na chrbte. Keď som si ho obliekla tak už mi vadilo, že to vrchné prekríženie látky je dosť tenké a bolo mi vidno podprsenku. To ma odradilo a ani toto tričko som si nakoniec nekúpila. Mali aj viac farieb na výber a cena bola do 10, 00 €.
Sivé legíny som si chcela kúpiť na výlet, na ktorom sme boli tento víkend. Tiež som sa v nich necítila dobre a nakoniec som si ich ani nekúpila. Legíny stáli 9, 90 €. Mám taký pocit, že už sú legíny aj trošku na ústupe.


Nakoniec som si z GATE-u neodniesla nič, ale aspoň som ušetrila :-). 

A čo Vy a GATE?
Vaša Petra

1 komentár:

  1. ahoj Petka...tak podla mna si urobila dobre, ze si si nic nekupila, pretoze to co mas nafotene a co si si skusala, ti ani nesvedcalo velmi...ja Gate tiez nemusim, kvalita je nic moc a ceny nie su az take vyhodne vzhladom ku kvalite tovaru...

    OdpovedaťOdstrániť