pondelok 30. mája 2016

Jarné lakovanie

Ahojte,
dnes som si pre Vás pripravila takú menšiu inšpiráciu, ako si môžete oživiť na jar svoju manikúru. Je to veľmi jednoduché a postačia Vám na to podobné farby lakov na nechty. Ja som si vybrala konkrétne tieto laky na nechty (všetky sú z Avonu):

Ako podklad som použila lak na štiepajúce sa a krehké nechty (úplne napravo).
Ako povrchový lak som použila lak na nechty s lesklým gélovým efektom (úplne naľavo), o ktorom som Vám písala v nedávnom príspevku Recenzia: Laky na nechty s lesklým gélovým efektom, Avon


Základný lak som použila Nailwear Pro+ v odtieni Orchid Splash. Ide o krásnu ružovú farbu s malou kvapkou fialovej farby. V skutočnosti vyzerá oveľa krajšie ako na fotkách.


Prstenníky som si nalakovala lakom Nailwear Pro+ v odtieni Savage. Ide o veľmi netypickú modro-zelenú kombináciu. Takéto zaujímavé farby sú podľa mňa na jar a na leto ako stvorené.



Lak na nechty s čipkovým efektom v odtieni Pretty Pastels ste už mohli vidieť v príspevku Novinka: Lak na nechty s čipkovým efektom. Ja tieto laky mám veľmi rada. Vedia nechty pekne ozdobiť. Konkrétne tieto dva som si zvolila preto, lebo mi pekne ladia so základnými lakmi. Odtieňom Pretty Pastels som si nalakovala na ukazováčiky.


Lakom na nechty s čipkovým efektom v odtieni Delicate Pink som si nalakovala prstenníky na oboch rukách. Svetlé šesťuholníky pekne kontrastujú so základnou farbou.



Takto nalakované nechty ste už mohli vidieť vo videu 5 Top ponúk z kampane 5/2016. Myslím si, že takto ozdobené nechty zvládne každá z Vás. Postačí len trošku fantázie a pekná manikúra je na svete.

Páčia sa Vám takto upravené nechty?
A ako si zdobíte svoje nechty Vy?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára