pondelok 11. apríla 2016

Video: Môj Avon Box 5/2016

Ahojte,
na začiatok týždňa som si pre Vás pripravila nové video. V dnešnom videu si môžete pozrieť čo som si objednala z jarného Avon katalógu 5/2016. Ako je už u mňa zvykom, nie je toho veľa. Budem rada ak sa aj Vy so mnou podelíte o výrobky, ktoré ste si z tohto katalógu objednali Vy.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra


Neviditeľný make-up s krycím efektom a OF 15 Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Kompaktný púder Luxe - odtieň Light Medium Silk, Avon
Bronzový duo púder Avon Glow, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Ceruzka na oči glimmerstick brights - odtieň Cobalt Cool, Avon
Pump Up Booster vodeodolná očná linka, Miss Sporty
Špirála SuperSHOCK Brights- odtieň Royal, Avon
Rúž na pery True Color Matte - odtieň Marvelous Mocha, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom - odtieň Fabolous, Avon

Na sebe mám:
Čierna koženková bunda - Fishbone, New Yorker
Náušnice a náhrdelník - Avon
Prsteň s modrými kamienkami - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára