piatok 8. apríla 2016

Video: Marcové nákupy 2016

Ahojte,
takto pred víkendom som si pre Vás pripravila jedno krátke video o mojich malých nákupoch v mesiaci Marec 2016. Už z titulnej fotky môžete vidieť o čo ide a vo videu Vám o tom aj niečo poviem. Budem rada, ak ma inšpirujete a napíšete mi, čo ste si v minulom mesiaci nakúpili Vy.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra


Nalíčená som:
Neviditeľný make-up s krycím efektom a OF 15 Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Kompaktný púder Luxe - odtieň Light Medium Silk, Avon
Bronzový duo púder Avon Glow, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Očné tiene True Color Quatro - odtieň Stone Taupes, Avon
Ceruzka na oči Color Trend - odtieň Brown, Avon
Pump Up Booster vodeodolná očná linka, Miss Sporty
Špirála SuperExtend Winged Out - odtieň Blackest Black, Avon
Rúž na pery True Color Matte - odtieň Ideal Lilac, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty Nailwear Pro+ - odtieň Orchid Splash a Savage, Avon
Lak na nechty s čipkovým efektom - odtieň Delicate Pink a Pretty Pastels, Avon

Na sebe mám:
Tričko - H & M
Náušnice - Avon
Strieborný prsteň - darček

1 komentár:

  1. Ahoj saty su krasne jednoduche dobre kombinovatelne:)a sprej som uz kedysi mala a bol tiez za tu cenu fajn.ahoj:)

    OdpovedaťOdstrániť