streda 27. apríla 2016

Video: 5 Top ponúk z kampane 6/2016

Ahojte,
dnes tu mám pre Vás nové video o najlepších ponukách a aj novinkách z aktuálnej kampane 6/2016. Katalóg ma príliš nezaujal, ale určite sa aj z neho dá niečo vybrať. Budem rada ak mi napíšete, čo Vás najviac zaujalo z tohto katalógu a či sa stotožňujete s mojím výberom
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra


Odkazy:
Video Môj Avon Box 5/2016 s produktmi Naturals s jogurtom: http://lifeismystyle.blogspot.sk/2016/04/video-moj-avon-box-52016.html

Nalíčená som:
Neviditeľný make-up s krycím efektom a OF 15 Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Kompaktný púder Luxe - odtieň Light Medium Silk, Avon
Bronzový duo púder Avon Glow, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Očné tiene True Color Quatro - odtieň Stone Taupes, Avon
Ceruzka na oči Color Trend - odtieň Brown, Avon
Pump Up Booster vodeodolná očná linka, Miss Sporty
Špirála Big & Daring - odtieň Black, Avon
Rúž na pery Ultra Color - odtieň Pink Cuddle, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom - odtieň Citronized, Avon

Na sebe mám:
Modré tričko - čínsky obchod
Náušnice - Avon
Strieborný prsteň - darček

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára