utorok 5. apríla 2016

Recenzia na pleťové vody

Ahojte,
počasie nám už pomaličky pripomína leto, ale asi žiadna jar sa nezaobíde bez upratovania. Ja som sa konečne dokopala k pretriedeniu svojej kozmetiky. Určite sa môžete tešiť na bohaté video spotrebované produkty a taktiež na nové video nespotrebované produkty. Pri upratovaní som si všimla, že mám rôznorodé pleťové vody a o nich by som Vám dnes chcela napísať aj niečo viac. Jednu mám od Dermacolu a ostatné sú z Avonu, ale z rôznych pleťových línií.


Čistiaca micelárna voda Elixir, Dermacol
Ja používam túto micelárnu vodu prevažne keď prídem z práce domov a chcem sa hneď odlíčiť. Používam ju iba na pleť, pretože si nerada odličujem oči s produktmi na vodovo-tekutej báze. Dostala som ju ako darček pribalený k časopisu. Sama by som si ju nekúpila. Nejako ma nenadchla. Viac o tejto micelárnej vode si môžete prečítať v článku Dermacol vs. Ryor: Micelárne vody. 200 ml balenie kúpite za 4, 99 €.


Čistiaca pleťová voda s omladzujúcim účinkom 3 v 1, Avon
O tejto pleťovej vode ste si už taktiež mohli prečítať v článku Recenzia: Čistenie pleti s Anew. To čo som napísala v článku stále platí. Momentálne ju používam už dlhšiu dobu a som s ňou veľmi spokojná. Neobsahuje alkohol a vďaka tomu mi pleť nevysúša. V katalógu si ju môžete objednať za cca 4, 50 € za 200 ml.

Zmatňujúca pleťová voda na zmiešanú až mastnú pleť Nutra Effects, Avon
Na moje prekvapenie táto pleťová voda obsahuje alkohol. Navyše obsahuje ešte aj púder, ktorý má zmatňovať pleť. To mne dosť pleť vysúša, pretože ju nemám mastnú. Ja ju používam len veľmi sporadicky a aj to iba na T-zónu. Objednať si ju môžete za 4, 90 € za 200 ml balenie.
Budem rada ak mi v komentároch napíšete, či ste ju už vyskúšali a či je vhodná na Váš typ pleti.


Čistiaca pleťová voda s obsahom kyseliny salicylovej Clearskin, Avon
Podobne ako predošlú pleťovú vodu, aj túto používam len veľmi sporadicky. Tiež obsahuje alkohol a taktiež mi pleť dosť vysúša. Používam ju ako prevenciu, alebo ako SOS pomocníka pri vyrážkach. Navyše dosť výrazne vonia, čo môže niekomu prekážať.100 ml balenie si v Avon katalógu môžete objednať aktuálne za 2, 50 €.

Obnovujúca pleťová voda s aloe a šípkou s upokojujúcim účinkom Naturals Herbal, Avon
Pleťová voda je určená pre vekovú skupinu 20+. Ja už mám trošku viac a mne táto pleťová voda nestačí. Svoj účel splnila a taktiež príjemne vonia. Skôr by som ju odporúčala len mladým dievčatám s normálnou pleťou, ale už sa v katalógu ani nedá objednať.


Rozžiarujúca pleťová voda s výťažkami z ruže Naturals, Avon
Táto pleťová voda je pre mňa asi najväčším prekvapením. Neobsahuje alkohol, pleť mi nevysúša a navyše krásne vonia. Ja si s ňou neodličujem make-up, ale používam ju ráno a večer na dočistenie pleti. Na make-up by asi nestačila, ale na dočistenie pleti mi veľmi vyhovuje. 150 ml balenie si môžete objednať už od 1, 90 €.

A čo Vy?
Aké sú Vaše obľúbené pleťové vody?
Vaša Petra

1 komentár:

  1. Ahoj ja som mala tu ruzovu vodu s avonu a celkom mi vyhovovala ani neurazila ani nenadchla.s ostatnymi skusenost nemam ,ale pouzivam vlmi rada micelarnu vodu od balei je velka 400ml a je tiez fajn a vydrzi pouzivam ju uz dva a pol mesiaca a mam este polku balenia,ale oci si odlicujem pletovym mlieckom od cienu s lidla a som spokojna.Dakujem za super recenziu.ahoj maj sa pekne:)

    OdpovedaťOdstrániť