pondelok 18. apríla 2016

Recenzia: Anew Clinical kúra a maska, Avon

Ahojte,
ako sa máte? V mojom živote teraz nastávajú ,,malé" zmeny a napadlo ma, či by som Vám o nich niečo nepovedala a poprípade aj niečo málo natočila. S priateľom sme si kúpili starší rodinný dom, ktorý si plánujeme postupne prerobiť. Rozmýšľala som o tom natočiť nejaké vlogy. Možno nielen pre Vás, ale aj pre nás, aby sme mali nejakú pamiatku. Zaujímalo by Vás to?

Dnes tu mám pre Vás recenziu na dva produkty, ktoré som chcela poriadne otestovať. Na začiatok musím povedať, že som nemala veľké očakávania a tak som v konečnom dôsledku nebola ani prekvapená a ani príliš sklamaná.


 Nočná hydratačná pleťová maska Anew Clinical Hydra Recovery, Avon
Táto pleťová maska sa používa ako obyčajný krém na tvár. Večer sa na pleť nanesie a následne už nie je potrebné ju zmyť, ale pekne sa vstrebe do pleti. Je určená pre všetky vekové kategórie a jej úlohou je hĺbkovo hydratovať pleť a dodať jej viditeľne mladistvejší vzhľad. Zaujímavé je na nej hlavne jej zloženie. Obsahuje čiastočky bambuckého masla a kyselinu hyalurónovú. Tá je obalená v malých perličkách, ktoré sa pri aplikovaný na tvár rozpustia. To zabezpečí lepšie uchovanie kyseliny hyalurónovej v balení a následný lepší účinok na tvár. Môže sa používať samostatne, ale aj ako doplnková starostlivosť k nočnému krému. Ja takéto prípravky najradšej používam na prelome ročných období, aby sa moja pleť trošku zregenerovala. Mne táto maska vyhovovala aj vďaka gélovému zloženiu. Počas jej používania som nezaznamenala nejakú extra hydratovanú pleť, ale nebola ani suchá. Omladenie až tak posúdiť neviem, keďže zatiaľ nie som až taká stará :-). V konečnom dôsledku ma maska nejako nenadchla, ale nemôžem na ňu ani povedať že bola zlá. Myslím si, že by som nemala problém sem-tam si ju zakúpiť znovu. Jediné čo mi na nej vadilo bolo to, že po nanesení na tvár sa rýchlo vstrebe. To určite niekomu môže vyhovovať, ale ja mám rada na večer poriadnu vrstvu krému na pleti. Takže ja som ju používala skoro vždy aj s nočným krémom. V Avon katalógu za 50 ml tejto masky zaplatíte cca 9, 90 €.


Korektor na vyplnenie vrások Anew PRO Clinical, Avon
Korektor obsahuje molekulu A-F 33, ktorá je inšpirovaná objavom oceneným Nobelovou cenou. Má zlepšovať vzhľad vrások na čele, kohútich stôp a mimických vrások. Ja som ho používala skoro každý večer na moje dve hlboké vrásky medzi obočím, ktoré volám Nikolas a Števko :-). Zloženie má krémové a má len jemnú vôňu, ktorá mi nijako neprekážala. Po asi mesačnom používaní musím skonštatovať, že som nezaznamenala žiadnu zmenu a pre mňa je tento produkt zbytočný. Ja som ho síce dostala, ale sama by som si ho už viac nekúpila. Aktuálne je tento korektor v katalógu za cenu 12, 90 € len za 4 ml!


A čo Vy?
Máte skúsenosti s týmito produktmi?
Vaša Petra

2 komentáre:

  1. Ahoj gratulujem k domceku:)a ano myslim,ze by bolo super keby si natocila nejake vlogy .mna osobne by to potesilo :)a peti natocis aj nejaky ruzovy tag alebo nejaky update skladovania ci zbierky kozmetiky?maj sa krasne ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj...ďakujeme...ale musím sa najprv naučiť strihať tie videá :-) a čo sa týka rúžov na pery, tak stále zvažujem v akom formáte ich ukážem...kozmetiku skladujem stále rovnako, len na pár zmien tak môžem prípadne ukázať tie...každopádne ďakujem za komentár :-)

      Odstrániť