sobota 19. marca 2016

Recenzia: Zhusťujúca špirála Big & Multiplied

Ahojte,
v dnešnom článku Vám predstavím novinku Avon kampane 4/2016:

Zhusťujúca špirála Big & Multiplied

Oficiálny popis: Špirála, ktorá opticky znásobuje riasy. Vďaka krémovo-gélovému zloženiu dosiahnete intenzívny objem bez zlepených rias. Kefka double-zone dočiahne aj na riasy, o ktorých ste nevedeli, že ich máte. Dlhé štetinky riasy prečešú a oddelia, kanáliky medzi štetinkami zachytia maximálne množstvo farby a opticky znásobia počet rias až o 50 %.


Prvýkrát som Vám špirálu ukazovala vo videu 5 Top ponúk z kampane 4/2016. Ja začnem postupne a to vzhľadom špirály. Obal má rovnaký ako špirály Big & Daring a Big & False Lash, len v peknej svetlo sivej farbe. Spomínané krémovo-gélové zloženie u špirály spôsobuje to, že špirála je podľa mňa až príliš mokrá. Kefka je dlhšia a aj štetinky sú ďalej od seba. Výdrž ma dobrú, neopadáva a ani sa nerozmazáva. Ja mám odtieň Black. V katalógu je za uvádzaciu cenu 4, 90 €. 


Ja túto špirálu hodnotím tak 50 na 50. Nie je najhoršia, ale sú aj lepšie v Avone. Myslím si, že ak by mala kratšiu kefku a štetinky bližšie k sebe, možno by bola lepšia.


Môj tip: Pred nanesením špirály Big & Multiplied si najprv nanesiem jednu vrstvu špirály SuperSHOCK, aby sa mi hneď riasy nezlepili a až potom použijem špirálu Big & Multiplied.

A čo Vy?
Vyskúšali ste už špirálu Big & Multiplied?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára