utorok 16. februára 2016

Video: 5 Top ponúk z kampane 3/2016

Ahojte,
dnes som pre Vás natočila nové video a to konkrétne video o 5 top ponukách z Avon katalógu kampane 3/2016. Z katalógu je už pomaličky cítiť jar, na ktorú sa môžeme pripravovať aj vďaka špeciálnemu katalógu Avon inšpirácie. Mini katalóg inšpirácie je platný nielen počas kampane 3/2016, ale dá sa z neho objednávať aj počas kampane 4/2016.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra


Odkazy:
Video Môj Avon Box 2/2016: http://lifeismystyle.blogspot.sk/2016/02/video-moj-avon-box-22016.html

Nalíčená som:
Neviditeľný make-up s krycím efektom a OF 15 Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Bronzový duo púder Avon Glow, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Očné tiene 8 v 1 - odtieň Not so Neutral, Avon
Posilňujúca špirála a sérum Luxe Glamorous Lash - odtieň Transforming Black, Avon
Rúž na pery True Color Matte - odtieň Splendidly Fuschia, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty Nailwear Pro+ Hollywood Collection- odtieň Vixen, Avon
Lak na nechty s pieskovým efektom - odtieň Cooper, Avon

Na sebe mám:
Sveter - F&F
Náušnice, prsteň a hodinky - Avon
Strieborný prsteň- darček

2 komentáre:

  1. Tesim sa kazdemu novemu clanku i videu:)super Peti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj...som veľmi rada, budem snažiť pridávať ich čo možno najčastejšie... :-)

      Odstrániť