nedeľa 17. januára 2016

Video: Môj Avon Box 1/2016

Ahojte,
v dnešnom videu si môžete pozrieť, aké produkty som si objednala z Avon katalógu 1/2016. Budem rada ak mi napíšete, čo ste si z tohto katalógu vybrali Vy.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra



Odkazy:

Nalíčená som:
Neviditeľný make-up s krycím efektom a OF 15 Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Bronzový duo púder Avon Glow, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Očné tiene 8 v 1 - odtieň Not so Neutral, Avon
Pump Up Booster vodeodolná očná linka, Miss Sporty
Posilňujúca špirála a sérum Luxe Glamorous Lash - odtieň Transforming Black, Avon
Rúž pre plné pery s 3D efektom - odtieň Stolen Kisses, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty Nailwear Pro+ - odtieň Pink Creme, Avon
Lak na nechty s čipkovým efektom - odtieň Delicate Pink, Avon

Na sebe mám:
Sveter - butik
Náušnice a prsteň - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára