piatok 11. decembra 2015

Video: 5 Top ponúk z kampane 17/2015

Ahojte,
dnes som si pre Vás pripravila posledných 5 Top ponúk v tomto roku. Ani sa mi nechce veriť, že už rok zase tak rýchlo zbehol. Katalóg je ešte vianočný a tak v ňom nájdete veľa setov s taštičkou, alebo darčekovým balením. 
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra




Nalíčená som:
Tekutý make-up pre dokonalú pleť s OF 10 Luxe - odtieň Beige Linen, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Bronzový duo púder Avon Glow, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Paleta očných tieňov 8 v 1 - odtieň Not so Neutral, Avon
Ceruzka na oči Color Trend - odtieň Brown, Avon
Vodeodolná zhusťujúca špirála Big and Daring - odtieň Black, Avon
Stay with me longlasting lipgloss - odtieň 07 Kiss Kiss Kiss, Essence

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom - odtieň Roses are Red, Avon

Na sebe mám:
Sveter - C & A
Náušnice a prsteň s kamienkom - Avon
Strieborný prsteň - darček

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára