štvrtok 29. októbra 2015

Novinky z dekoratívnej kozmetiky, Avon

Ahojte,
mám pre Vás jednu novinku. Konečne som si našla prácu. Mám z nej radosť a dúfam, že aj napriek tomu sa mi podari prispievať na blog pravidelne. Chcela by som cez týždeň napísať minimálne jeden článok a cez víkend pridať nejaké to videjko. Dúfam, že to popri práci budem stíhať.
Dnes budem pokračovať v recenzii na nové produkty z Avonu. Ide o tri produkty, ktoré sú v Avon katalógu novinkami.


Fixka na pery Ultra Color, odtieň Fuchsia, Avon
Túto fixku som Vám poprvýkrát ukazovala vo videu Môj Avon Box 14/2015. To čo som hovorila vo videu o tejto fixke stále platí. Je slabo pigmentovaná, pery vysušuje a vôbec na perách tak dlho nevydrží. V katalógu stojí 4, 90 € a podľa môjho názoru za tú cenu určite nestojí a ja by som si ju už viac nekúpila. Ak náhodou s touto fixkou máte iné skúsenosti, budem rada ak sa s nimi so mnou podelíte.


Tekutý očný tieň SuperSHOCK, odtieň 24K Gold, Avon
Na začiatok Vám musím napísať, že ja som priaznivcom skôr práškových očných tieňov, ako tekutých. Bude to asi preto, že som s tekutými tieňmi mala samé zlé skúsenosti. Preto som tento očný tieň brala dosť s rezervou. Na moje prekvapenie tento produkt vôbec nie je zlý. Pred nanesením ním musíte potriasť, aby sa zložky vo výrobku dobre premiešali. Pri aplikácií som zistila, že je veľmi dobre pigmentovaný. Na očnom viečku rýchlo uschol a počas dňa sa mi len veľmi máličko zlieval do čiarok. V ponuke sú štyri farebné odtiene a teraz k ním pribudli tri nové metalické odtiene. Tekutý očný tieň aktuálne kúpite v katalógu za 2, 90 € za 4 ml. Ja som z tohto produktu veľmi milo prekvapená a určite ho budem používať.


Lak na nechty s metalickým efektom, odtieň Copper, Avon
Aj keď by mal byť tento lak medený, mne skôr pripadá že je zlatej farby. Zlatú farbu ja mám veľmi rada. Mám ju rada na bižutérii, očiach, ale hlavne na nechtoch. Lak by mal byť s metalickým efektom, ale mne dosť pripomína pieskový efekt, ktorý ste už videli v príspevku Lak na nechty s pieskovým efektom. Aj napriek tomu sa mi lak veľmi páči a podľa mňa bude ideálny počas vianočného obdobia. Čo sa týka výdrže, na nechtoch drží neporušený tak 5-6 dní. Za 10 ml zaplatíte aktuálne v katalógu 3, 50 € a vybrať si môžete z piatich krásnych odtieňov.

A čo Vy?
Vyskúšali ste už niektorý z týchto produktov?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára