piatok 9. októbra 2015

Novinky v akcii: Produkty Essence a Catrice

Ahojte,
novinky v akcii som pre Vás už nenapísala véééľmi dlhú dobu. Hneď to idem napraviť a ukážem Vám produkty od značky Essence a Catrice. Všetky tieto produkty som mala ako darček k časopisu La Femme. Ja mám veľmi rada darčeky v časopisoch a napríklad takú Evu, alebo Emmu, si vyberám podľa toho, aký darček je k časopisu pribalený. Tak a dnes to bude článok o týchto štyroch produktoch:


Crystal eyeliner 04 sparkling purple, Essence
Ja nezvyknem takéto trblietavé linky veľmi používať. Táto linka má fialovú farbu s fialovými trblietkami. Je potrebné ju poriadne navrstviť, aby ju bolo na očiach vidno a aj tak sa mi ju nepodarilo dobre odfotiť. Štetček je veľmi jemný a po niekoľkých použitiach sa pár štetiniek ohlo. Čo sa týka výdrže tak do večera sa na viečku celkom držala, akurát trblietky trošku opadali. Mňa tento produkt nenadchol a ani sama by som si ho nekúpila. Cena za 4 ml sa pohybuje do 2,49 €.


Liquid metal eyeshadow 050 We´re The Inner Purple, Catrice
Na tomto očnom tieni sa mi veľmi páči spracovanie tieňa v peknom balení. Očný tieň má jedinečný 3D dizajn, ktorý na očnom viečku vytvára rôzne odlesky, konkrétne fialové až čierne. Pigmentovaný je dobre, ale postupne sa na viečku pigmentácia stráca a taktiež sa zlieva do čiarok. Takže výdrž nie je veľmi dobrá. Možno by vydržali s kvalitnejším podkladom. Očné tiene už v ponuke nie sú, ale môžete si o nich prečítať na tomto odkaze: http://www.catrice.eu/sk/vyrobky/oci/ocne-tiene/detail/product/liquid-metal-eyeshadow-050.html




Precision lip liner 060 Very Berry
Táto ceruzka na pery ma veľmi potešila. Presne takýto odtieň je na túto jeseň trendy. Na perách je príjemne jemná a dobre sa nanáša. Doma mám pár rúžov na pery ku ktorým mi pristane, takže je používam pomerne často. Akurát je potrebné pre presnejšie nanášanie ju zastrúhať. Na stránke sa píše že už nie je v predaji, čo je podľa mňa trošku škoda. 


Stay with me longlasting lipgloss 07 Kiss Kiss Kiss, Essence
Tento lesk sa mi tiež osvedčil. Páči sa mi jeho výrazná farba, zaujímavý aplikátor a aj vôňa. Na perách sa pekne leskne a po určitom čase sa lesk stratí a na perách ostane krásna a sýta farba. Veľmi sa mi tento efekt páči a ja by som si zakúpila tento lesk aj v inom odtieni.



A čo Vy?
Aký produkt od Essence, alebo Catrice máte najradšej?
Vaša Petra


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára