pondelok 5. októbra 2015

Nové video: Septembrové nákupy 2015

Ahojte,
dnes tu mám pre Vás nové video. Už som nad ním dlhší čas rozmýšľala a aj Vy na YouTube ste chceli nejaké iné videá. Toto video bude o mojich nákupoch za uplynulý mesiac. Budem Vám ukazovať kozmetiku z drogérie, oblečenie a rôzne také naše babské veci. Dúfam, že sa Vám video bude páčiť a ak budete mať k nemu nejaké pripomienky, alebo otázky, neváhajte mi napísať.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra


Tekutý make-up pre dokonalú pleť s OF 10 Luxe - odtieň Beige Linen, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Paleta očných tieňov Luxe (limitovaná edícia)- odtieň Luxurious Nudes, Avon
Pump Up Booster vodeodolná očná linka, Miss Sporty
Zhusťujúca špirála Big and False Lash - odtieň Black, Avon
Lesk na pery Luxe - odtieň Dazzling Nude, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty Nailwear Pro+, odtieň Savage, Avon
Lak na nechty s gélovým efektom, odtieň Creme Brulee, Avon

Na sebe mám:
Tričko - Amisu, New Yorker
Náušnice - Avon
Prsteň - New Yorker

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára