piatok 2. októbra 2015

Moja prvá skúsenosť s LUSH

Ahojte,
dnes máme krásny deň - piatok - na ktorý sa už určite všetci tešíme :-). Cez víkend má byť relatívne teplo, tak si určite niekde vybehnite na prechádzku. Večer si potom môžete prečítať môj dnešný článok a cez víkend sa mi dúfam podarí pridať aj nové video. V článku V Prahe s Avonom, som Vám spomínala, že som navštívila obchodný dom Palladium, kde som si nakúpila výrobky o ktorých Vám dnes napíšem. Väčšinou som chodila do takých obchodov, ktoré u nás nemáme a jedných z nich je aj predajňa LUSH. S Lush som sa zoznámila na blogu Mii z Kissbooku. Zakúpila som si jeden produkt a dostala som aj jednu vzorku.

LUSH - fresh handmade cosmetics - je značka, ktorá pochádza z Anglicka. Je čerstvo, ručne vyrábaná a netestovaná na zvieratách. Je 100 % vegetariánska, 85 % vegánska, 65 % samo-konzervačná a 35 % produktov je bez obalu (nahých). Myslím si, že všetky tieto vlastnosti sú super, ale zároveň sú priamo úmerné aj vysokej cene. Čo sa mi ale páči je, že ak do predajne donesiete 5 prázdnych kelímkov, dostanete čerstvú masku zdarma. Čo sa týka predajne, vyzerá krásne. Milý a ochotný personál, ktorý Vám poradí a nádherná vôňa, šíriaca sa od úžasne vyzerajúcich produktov, urobia z Vášho nakupovania krásny a nevšedný zážitok.


 Lemony Flutter - maslo na nechtovú kožtičku 
Keďže som v predajni Lush nikdy nebola, dala som si poradiť. Vraj majú dobré produkty na vlasy, ale o tie som nemala veľký záujem. No keď som ovoňala tento produkt, úplne som sa do jeho vône zamilovala. Vonia výrazne citrónovo, čo niektorým ľuďom z môjho okolia vadí, ale mne to vonia úžasne. Ide o hustejšie maslo obsahujúce zrniečka, ktoré sa pri aplikovaný do pokožky vstrebávajú. Je určené na suché miesta na tele - či už nechtovú kožtičku, lakte, kolená, ale aj nohy. Ja ho používam na ruky a chodidlá. Maslo je dosť mastné a preto ho neodporúčam na ruky pred tým, ako si idete lakovať nechty. A čo sa týka ceny - pri tomto produkte mi až tak nevadí, ale aj tak si myslím, že je dosť vysoká. 50 ml stojí 295 Kč, čo je asi 11 €. Produkt nájdete na tomto odkaze:


R & B - vlasový krém
Túto vzorku som dostala zdarma. Vraj je to dobrý a univerzálny vlasový krém, ktorý je vhodný aj na mokré aj na suché vlasy pred tepelnou úpravou, na farbené vlasy, na suché a poškodené vlasy, aby boli lesklé, hladké a krásne prevoňané. Vôňa je vlastnosť, ktorá mi na tomto produkte veľmi vadí. Je veľmi výrazná a ja ju na vlasoch cítim až do umytia. Inak som tento krém používala iba na suché končeky vlasov, ktoré mi príjemne krém hydratoval. Cena za 90 ml balenie je 525 Kč (cca 19 €), čo je podľa mňa veľmi veľa. Ja by som si tento krém určite nekúpila v plnom balení. Vlasový krém nájdete na tomto odkaze:


Ešte jedna vec sa mi páči. Na spodnej strane balenia nájdete okrem ingrediencií, dátumu spotreby aj obrázok človeka, ktorý tento produkt vyrobil.
Celkovo sa mi vízia kozmetiky LUSH veľmi páči, len škoda že je to také drahé.

A čo Vy?
Vyskúšali ste už nejaký produkt od LUSH?
Vaša Petra

2 komentáre:

  1. Žiaľ v Prahe som nikdy nebola. Lush objednávam každý rok 26. decembra, kedy začína výpredaj vianočných limitiek s 50 percentnou zľavou a to už som ochotná za produkty dať. Skúšala som tuhé šampóny, bomby do kúpeľa, masky a mnoho ďalšieho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fíha...zaujímavé....dúfam, že sa nezabudnem na to mrknúť :-)

      Odstrániť