sobota 26. septembra 2015

Recenzia: Rúž pre plné pery s 3D efektom, Avon

Ahojte,
na sobotňajší večer som si pre Vás pripravila recenziu aktuálne mojich najobľúbenejších rúžov na pery: 

Rúž pre plné pery s 3D efektom

Oficiálny popis: Rúž s krémovým zložením so saténový efektom s OF15. 
1, Obsahuje kolagén, ktorý zlepšuje mikrocirkuláciu a dodáva perám plnší vzhľad.
2, Retinol vyhladzuje a vypĺňa línie pier pre mladistvo hladký vzhľad.
3, Kofeín, granátové jablko a jojobový olej spevňujú a hydratujú pery a zlepšujú ich pružnosť.

Ja začnem netradične obalom. Rúž je zahalený v striebornom obale klasického tvaru typického pre Avon rúže. Horná časť vrchnáčika je priesvitná, aby bolo hneď vidno, aký odtieň sa nachádza v obale. Mne sa obaly rúžov páčia. Sú jednoduché a veľmi pevné.


Čo sa týka zloženia, je úplne úžasné. Zatiaľ som sa s takým zložením nestretla u žiadneho rúžu na pery. Úžasne hydratuje, je veľmi dobre pigmentovaný a na perách dosť dlho vydrží. Na perách je veľmi príjemný a pekne vonia. Neviem presne ako vyzerá 3D efekt na perách, ale ja mám úzke pery a nemám pocit aby sa mi po nanesení rúžu nejako zväčšili. Ja by som si tento rúž kvôli 3D efektu asi nekúpila. Mňa veľmi zaujalo zloženie a kvôli nemu by som tento rúž odporúčala vyskúšať.


Ja mám v plnom balení odtieň Berry Cute, ktorý som mala na perách vo videu 5 Top ponúk z kampane 13/2015.  Vzorku Hot Pants som mala na perách vo videu Môj Avon Box 12/2015.




Aktuálne sú rúže v ponuke za cenu 3, 50 € za 3, 6 g. 


Mojimi favoritmi sú odtiene Stolen Kisses, Hot Pants a Berry Cute. Celkovo si môžete vybrať z 15 odtieňov.



 Novinkou je aj Lesk pre plné pery s 3D efektom. Dodáva perám plnší vzhľad a má chladivý účinok. V ponuke je 5 trblietavých odtieňov. Aktuálne sú v ponuke za 3, 50 € za 7 ml. 
Mne sa veľmi páči ten chladivý efekt a nepáči sa mi slabá pigmentácia. Celkovo je tento lesk veľmi príjemný. Niečo podobné už v Avone bolo, ale teraz trošku lesk obnovili.



A čo Vy?
Ako sa Vám páči nový rúž a lesk z Avonu?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára