piatok 10. júla 2015

Narodeninové darčeky

Ahojte, 
nedávno som mala narodeniny a v dnešnom príspevku by som Vám chcela ukázať darčeky, ktoré ma veľmi potešili. Narodeninové darčeky som Vám ukazovala aj minulý rok a nájdete ich na tomto odkaze. Veľmi pekne ďakujem za všetky blahoželania a darčeky. 

Keďže som celý rok poslušná, tak som dostala aj knihy, ktoré ja milujem. Po trilógii - Divergencia, Rezistencia a Experiment - som túžila, odkedy som si pozrela prvý film Divergencia a na Rezistenciu sa pozriem, až keď prečítam všetky tri knihy. Knihu Manžel na objednávku som už prečítala a musím povedať, že je to veľmi pekná a dobrá kniha. Posledná knižka je skôr asi zo srandy a ani ma veľmi neláka ju čítať.


Tortička tento rok nebola, no dostala som veľa sladkostí a samozrejme červených vín, keďže som ich veľkým milovníkom. Okrem toho som dostala krásnu šatku, ktorá je z veľmi príjemného materiálu s krásnym vzorom. Potom ešte retiazkový opasok a zelené náušnice v tvare hviezdy.


Pár dní po mojich narodeninách som bola na kvartálnom meetingu Avonu v Poprade, kde som dostala tieto darčeky. Sú to novinky III. kvartálu a už sa teším na ich testovanie.


To by som nebola ja, keby som sa neobdarovala aj sama :-). Kúpila som si tieto letné šatičky z predajne Cribs. Sú veľmi pekné, no materiál nie je veľmi dobrý, ale nie je to žiadna katastrofa. Šaty stáli 17, 90 €.


Šaty som mala oblečené na už spomínanom meetingu a takto som si k nim doladila aj nechtíky. Obe laky sú z Avonu z klasickej línie Nailwear Pro+. Žltý má názov Inspire a zelený Serene.


Okrem týchto darčekov ma priateľ ešte pozval na úžasnú večeru do nádhernej reštaurácie. Keďže tam bolo slabé svetlo, tak sú fotky v zlej kvalite a nebudem Vám ich ukazovať. Dostala som ešte aj poukaz na masáž lávovými kameňmi, na ktorú sa veľmi, ale veľmi teším.

A čo Vy?
Kupujete si darčeky pre seba?
Vaša Petra


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára