utorok 30. júna 2015

Vzorky po siedme: Ryor a Nivea

Ahojte, 
všimla som si, že posledné testovanie vzoriek som Vám na blogu ukazovala už veľmi dávno. Vzorky som si potriedila a pustila som sa do ďalšieho testovania. V článku Dermacol vs Ryor: Micelárne vody som sa zmienila, že som k micelárke od Ryoru dostala aj bohatú nádielku vzoriek a dnes aj nimi začnem.

Nočný krém s hodvábom, beta-glukánom a argánovým olejom, Ryor
Nočný krém v porovnaní s denným je redší, čo ja mám radšej skôr naopak. Vôňa je príjemná a trošku mi pripomína klasickú Indulonu. Krém sa ľahko rozotieral a na pleti ho bolo cítiť, čo mne u nočných krémov veľmi vyhovuje. Funkciou krému je vďaka jeho zložkám cielene pôsobiť na tvorbu kolagénu a tým výrazne omladiť pokožku. To samozrejme z jednej vzorky nezistím, ale po jej použití, by som krém určite chcela vyskúšať. 


Denný krém s kyselinou hyalurónovou a argánovým olejom, Ryor
Ani denný krém sa úplne do pokožky nevstrebal, vďaka čomu som mala pocit, že je moja pleť dostatočne hydratovaná. Je stredne hustej konzistencie a má príjemnú vôňu. Po použití som mala pocit vypnutej, trošku stiahnutej pleti. Krém ma až tak neohúril ako nočný, ale možno by som si ho zakúpila už len vďaka tomu, aby som ho mohla používať naraz aj s nočným krémom.


 Spevňujúce telové mlieko do sprchy s masážnymi perličkami a Q10, Nivea
Na začiatok musím napísať, že aj keď sú v poslednom čase telové mlieka do sprchy veľmi populárne, ja som zatiaľ nemala možnosť vyskúšať žiadne z nich. No po použití tejto vzorky to asi zmením. Telové mlieko do sprchy sa nanášalo ako klasický sprchovací gél a nakoniec som ho zmyla vodou. Po vysušení som mala pocit hydratovanej pokožky, ale určite nie dostatočne napríklad v zime. Na letné a horúce obdobie je tento produkt ako stvorený. Jeho ďalším plusom je spevňujúci efekt, na ktorý som zvedavá, samozrejme po viacnásobnom použití tohto produktu.


Zloženie telového mlieka do sprchy obsahuje aj malé masážne perličky, koenzým Q10 a vonia za mentolom. Po vyskúšaní tejto vzorky by som si produkt určite zakúpila.
Viac o tomto super produkte si môžete prečítať na oficiálnej stránke Nivea: http://www.nivea.sk/Vyrobky/Starostlivost-o-telo/q10-firming/Spevnujuce-telove-mlieko-do-sprchy-Q10-plus 


A čo Vy?
Máte skúsenosti s niektorým z týchto produktov?
Vaša Petra



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára