piatok 26. júna 2015

Video: 5 Top ponúk z kampane 9/2015

Ahojte,
kampaň 9 máme v plnom prúde a je najvyšší čas, aby som Vám predstavila najlepšie ponuky z Avon katalógu 9/2015. Katalóg sa nesie v znamení Colormánie, čo znamená, výber až zo 70 odtieňov z dekoratívnej kozmetiky. Mne sa katalóg veľmi páči a budem rada, ak mi napíšete, čo Vás v katalógu zaujalo najviac.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra



Nalíčená som:
BB krém s OF20 Anew Vitale, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Paleta očných tieňov 8 v 1 - odtieň Not so Neutral, Avon
Ceruzka na oči Color Trend - odtieň Brown, Avon
Špirála SuperExtend Winged Out - odtieň Blackest Black, Avon
Rúž Ultra Color s matným efektom - odtieň Pink Cuddle, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom, odtieň Iceberg White, Avon
Lak na nechty s matným efektom, odtieň Black, Avon

Na sebe mám:
Kaki košeľa Amisu - New Yorker
Náušnice - Avon
Náramok - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára