streda 10. júna 2015

Video: 5 Top ponúk z kampane 8/2015

Ahojte,
dúfam, že si užívate tieto krásne slnečné dni. Mňa na ich začiatku sprevádzala choroba, ale pomaličky sa z toho dostávam. V dnešnom videu som si pre Vás pripravila najlepšie ponuky z Avon katalógu 8/2015. Budem rada, ak mi napíšete, čo Vás najviac zaujalo v tejto kampani.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra




Nalíčená som:
BB krém s OF20 Anew Vitale, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Iconic palette blush bronze & brighten - odtieň Rave, Makeup Revolution London 
Set na úpravu obočia, Avon
Paleta očných tieňov 8 v 1 - odtieň Not so Neutral, Avon
Tekutá linka na oči s dlhotrvácnym efektom Extra Lasting,odtieň - Black, Avon
Špirála Big & Daring - odtieň Black, Avon
Rúž Ultra Color Indulgence- odtieň Poppy Pink, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom, odtieň Parfait Pink, Avon

Na sebe mám:
Šaty - House
Náušnice - Avon
Prsteň s kamienkami - Avon
Strieborný prsteň - Darček

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára