piatok 5. júna 2015

Recenzia: Suchý šampón na zväčšenie objemu vlasov HairX, Oriflame

Ahojte, 
dnes som Vám chcela pridať nové video, ale už niekoľko dní ma trápi choroba, tak si na nové video budete musieť ešte pár dni počkať. Mám pre Vás pripravenú recenziu jedného produktu, ktorý som si pred časom objednala a relatívne som s ním spokojná. Ide o:

Suchý šampón na zväčšenie objemu vlasov HairX, Oriflame 4,49 € za 150 ml


Na začiatku chcem povedať, že ide o moju prvú skúsenosť so suchým šampónom vôbec. V Avone nič také nemáme a keď som ho uvidela pri listovaní katalógu Oriflame, chcela som ho vyskúšať. V ponuke nájdete dva druhy suchých šampónov: na zväčšenie objemu vlasov a na mastné vlasy. Mne sa vlasy príliš nemastia, preto bola moja voľba jasná. Oficiálny popis si môžete prečítať na ich stránke, alebo v katalógu.

Moja skúsenosť: Suchý šampón je potrebné pred použitím poriadne pretrepať. Následne sa aplikuje ku korienkom vlasov a potom sa z vlasov vyčesáva. Musím povedať, že ja som ho z vlasov ani príliš nevyčesávala, pretože ani nezanechával biele stopy. Vlasy nadobudli pekný, prirodzený objem a do večera vyzerali naozaj dobre. Určite by som ho nenechávala na vlasoch do ďalšieho dňa, ale večer som si už vlasy normálne umyla. Veľkým pozitívom pre mňa je jeho krásna vôňa. Čo sa mi na ňom nepáči je, že z vlasov sa ťažko umýva a aj po umytí sú moje vlasy dosť ťažké.

Celkovo som s týmto suchým šampónom spokojná, ale určite ho budem používať len ako SOS pomoc a nie pravidelne.

A čo Vy?
Používate suché šampóny?
Vaša Petra



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára