piatok 12. júna 2015

Lak na nechty s trblietkami

Ahojte, 
dnes mám pre Vás malú ukážku ďalšieho nového laku na nechty, ktorý bol novinkou v Avon katalógu 7/2015. Jeden lak som Vám už ukazovala v príspevku Lak na nechty s pieskovým efektom


 Lak na nechty s trblietkami, odtieň Fringe Effect, Avon
Tento lak na nechty obsahuje jemné vlákna pre 3D efekt. Odtieň Fringe Effect ich má tmavohnedé a zlaté. Lak sa dá použiť samostane, alebo ako povrchový lak a dá sa aj vrstviť. Ja som ho použila ako povrchový lak na ukazováku a prstenníku a dala som na nechty dve vrstvy. Ako základný lak som použila Lak na nechty s gélovým efektom v odtieni Creme Brulee. Mne osobne sa táto kombinácia páči viac, ako keď by som si s ním mala nalakovať všetky nechty. Okrem tohto odtieňa si môžete vybrať ešte z ďalších troch. Lak sa lakuje dobre a vydrží na nechtoch neporušený 3 - 4 dni. Pri odlakovaní som tiež nemala žiadny problém. Aktuálne si ho viete v katalógu objednať za cenu 2, 90 € za 10 ml fľaštičku. Celkovo sa mi lak veľmi páči a určite by som v budúcnosti chcela vyskúšať aj ostatné odtiene.


A čo Vy?
Páčia sa Vám tieto nové povrchové laky na nechty z Avonu?
Vaša Petra

PS: Momentálne prebieha na facebookovej stránke Avon Slovensko súťaž, tak aj tam si môžete pozrieť a inšpirovať sa lakmi z Avonu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára