štvrtok 9. apríla 2015

Video: 5 Top ponúk z kampane 5/2015

Ahojte,
v dnešnom videu Vám ukážem ponuky, ktoré ma v Avon kampani 5/2015 oslovili najviac. Táto kampaň ma veľmi neohúrila a preto sa už veľmi teším na ďalšiu.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra



Odkazy:
Súťaž Bloger roka 2015: http://www.blogerroka.sk/life-is-my-style/

Nalíčená som:
Penový make-up Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Iconic palette blush bronze & brighten - odtieň Rave, Makeup Revolution London 
Set na úpravu obočia, Avon
Paletka 12 očných tieňov Essential Mattes 2, Makeup Revolution London
Tekutá linka na oči Extra Lasting - odtieň Black, Avon
Špirála SuperSHOCK - odtieň Black, Avon
Rúž na pery Ultra Color Indulgence  - odtieň Peach Petunia, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom, odtieň Barely There, Avon

Na sebe mám:
Svetrík - H & M
Náušnice - Avon
Prsteň so včeličkou - Avon
Hodinky - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára