streda 18. marca 2015

Recenzia:Krém na tvár Anew Nutri-Advance, Avon

Ahojte,
dnešná recenzia bude na krém z jednej z najnovších línií pleťovej kozmetiky Anew z Avonu.
Nutri-Advance je línia určená na hĺbkové vyživenie pleti v každom veku. Zloženie výrobkov je bohaté na vzácne oleje Omega 3, 6 a 9 mastné kyseliny. Zvyšujú hydratáciu pleti až o 60 %, posilňujú ochrannú vrstvu pleti pred silným vetrom a nízkymi teplotami a redukujú vzhľad a pocit suchej pleti. Krémy majú príjemnú vôňu, dobre sa rozotierajú a majú 50 ml. Cena sa pohybuje v katalógu okolo 8, 90 €. Línia obsahuje dva krémy: 
Ľahký vyživujúci pleťový krém Nutri-Advance (vľavo) - už z názvu vyplýva, že má ľahšie (riedšie) zloženie a je určený pre normálnu pleť.
Intenzívny vyživujúci pleťový krém Nutri-Advance (vpravo) - krém má bohatšie (hustejšie) zloženie a je určený pre suchú až veľmi suchú pleť. Ja som tento krém vyskúšala a o ňom by som Vám chcela niečo napísať.


Keďže tieto krémy nemajú ochranný faktor, sú vhodne na denné a aj na nočné použitie. Ja som zatiaľ vyskúšala len intenzívny vyživujúci krém Nutri-Advance a rozhodla som sa ho používať večer. Moja pleť je normálna. Bohaté zloženie mne veľmi vyhovuje, pretože na večer mám rada na tvári veľkú porciu krému. Po prebudení som však už taký pocit nemala. Ráno moja pleť bola málo vyživená a to mne na tomto kréme veľmi vadí. Keď som používala nočný krém Anew Vitale (ružová línia), ráno som mala veľmi peknú pleť. Asi je potrebné si tento krém nanášať aj ráno aj večer. Určite to takto vyskúšam s krémom s ľahším zložením. Mňa tento krém veľmi neohúril a asi by som si ho viac ani neobjednala. Reakcie na túto líniu z môjho okolia sú asi tak 50 na 50. Niekomu vyhovuje a iným nie.


A aké máte skúsenosti s Anew Nutri-Advace Vy?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára