sobota 28. februára 2015

Video: Môj Avon Box 3/2015

Ahojte,
na víkend tu mám pre Vás ďalšie video. Výrobky, ktoré ma v Avon katalógu kampane 3/2015 zaujali natoľko, že som si ich aj objednala. Budem rada, ak mi napíšete čo sa Vám páčilo v kampani 3/2015.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra




Neviditeľný make-up s krycím efektom o OF15 Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon 
Rozžiarujúci kompaktný pleťový púder Ideal Luminious, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Podkladový očný tieň, Elf
Paletka 8 metalických očných tieňov, Avon
Ceruzka na oči Glimmerstick diamonds - odtieň Sparkling Silver, Avon
Tekutá linka na oči Extra Lasting - odtieň Black, Avon
Špirála SuperExtend Winged Out - odtieň Blackest Black, Avon
Rúž Ultra Color Indulgence - odtieň Orchid Petal, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom, odtieň Candy Apple, Avon

Na sebe mám:
Čierny svetrík - ???
Set náhrdelníka a náušníc - Avon
Postriebrený prsteň srdiečko - Avon
Strieborný prsteň - darček

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára