utorok 10. februára 2015

Video: Môj Avon Box 2/2015

Ahojte,
dnes tu mám pre Vás video o výrobkoch, ktoré som si objednala v Avon kampani 2/2015. Novinkou je rúž Ultra Color Indulgence, ktorý som hneď vyskúšala a mám ho vo videu na perách. Konkrétne odtieň Red Tulip.
Budem rada, ak mi aj Vy napíšete čo Vás zaujalo v tejto kampani a či ste vyskúšali tento nový rúž.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra
 

Odkazy:
Rúž Ultra Color Indulgence: http://lifeismystyle.blogspot.sk/2015/02/novinka-ruz-ultra-color-indulgence-z.html#
Neviditeľný make-up s krycím efektom s OF 15: http://lifeismystyle.blogspot.sk/2013/02/oblubeny-make-up-puder-z-avonu.html#

Nalíčená som:
Penový make-up Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon 
Rozžiarujúci kompaktný pleťový púder Ideal Luminious, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Tekutá linka na oči Extra Lasting, odtieň Black, Avon
Ceruzka na oči Color Trend - odtieň Brown, Avon
Zhusťujúca špirála Big and Daring - odtieň Black, Avon
Rúž na pery Ultra Color Indulgence  - odtieň Red Tulip, Avon

Na nechtoch mám:
Vyhladzujúci podkladový lak na nechty, Avon

Na sebe mám:
Čierno-červený svetrík - ???
Náušnice - Avon
Strieborný prsteň - Darček

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára