sobota 21. februára 2015

Video: 5 Top ponúk z kampane 3/2015

Ahojte,
na víkend som si pre Vás pripravila nové video - 5 Top ponúk z Avon katalógu za kampaň 3/2015. Z katalógu je už cítiť pomaličky jar, čomu sa ja veľmi teším. Nebudem sa tu vypisovať, všetko podstatné si môžete pozrieť vo videu. 
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra



Nalíčená som:
Neviditeľný make-up s krycím efektom o OF15 Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon 
Rozžiarujúci kompaktný pleťový púder Ideal Luminious, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Podkladový očný tieň, Elf
Paletka 8 metalických očných tieňov, Avon
Ceruzka na oči Glimmerstick diamonds - odtieň Sparkling Silver, Avon
Špirála SuperExtend Winged Out - odtieň Blackest Black, Avon
Rúž Ultra Color Indulgence - odtieň Red Tulip, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom, odtieň Candy Apple, Avon

Na sebe mám:
Sivé tričko - F&F
Náušnice - Avon
Postriebrený prsteň - Avon
Strieborný prsteň - Darček

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára