utorok 17. februára 2015

Valentínska večera

Ahojte, 
dnes tu mám pre Vás článok trošku z iného súdka. Ak ma omrzí blog o ženských záležitostiach (o čom silne pochybujem), určite by som si založila blog o jedle. Nie zo strany varenia, ale zo strany degustovania. Veľmi rada jem a rada skúšam nové jedlá a chute. Môj priateľ to vie a preto skoro pri každej významnejšej udalosti ideme niekam na večeru. Valentín nebol výnimkou.
Priateľ ma pozval do reštaurácie Spirit v Prešove. Boli sme tam predtým asi dvakrát a chutilo nám. Reštaurácia ponúka obedové menu a mávajú aj zvýhodnené akcie pre páry - samozrejme aj na sviatok sv. Valentína. Na môj vkus mohli reštauráciu trošku viac vyzdobiť a taktiež by som prijala viac vyzdobené stoly. Mne sa také infantilné zdobenie napr. na Valentína, alebo Silvestra, veľmi páči. K rezervácii sme ešte dostali fľašu vína, ktorú sme si mohli zobrať zo sebou domov, keďže som zo solidarity k partnerovi nepila ani ja. S obsluhou som bola spokojná. Personál bol veľmi milý.
A teraz už k samotnému Valentínskemu menu:

Predjedlo: Cuketová rolka plnená maslovým tatarákom zo zaúdeného lososa na rukolovo feniklovom šaláte, toast



Hlavné jedlo: Kuracie roládky plnené bylinkovou zmesou na špargľovo paradajkovom ragú s petržlenovým pyré



Dezert: Čokoládové browniess s jahodovým mousse a ovocnou salsou



Najviac mi chutilo predjedlo. Bolo ľahké, veľmi chutné a aj na tanieri vyzeralo veľmi dobre. Hlavné jedlo mohlo byť trošku lepšie. Pyré mám rada, kuracie mäsko tiež, ale prílohu mám rada studenú a to ragú mi nechutilo. Dezert bol dobrý, ale mohol by byť krajšie naservírovaný.

Celkovo som s večerou spokojná a určite túto reštauráciu ešte navštívim. Škoda, že nemám žiadne fotky reštaurácie, ale môžete si ich pozrieť na ich web stránke. Aj tak som musela zberať dosť odvahy, aby som Vám odfotila aspoň jedlo :-).

Ako by sa Vám páčili takéto občasné príspevky o jedle?
 Navštívili ste už túto reštauráciu?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára