streda 25. februára 2015

Pokračujeme gélovými lakmi z Avonu

Ahojte,
dnes tu mám pre Vás ukážku ďalších dvoch odtieňov lakov na nechty s gélovým efektom z Avonu. Kto číta môj blog pravidelne, vie, že ja tieto laky na nechty mám veľmi rada. Ukazovala som Vám už ich v týchto všetkých príspevkoch:
Laky na nechty s gélovým efektom, Avon
Lak na nechty s gélovým efektom + ozdobné perličky
Laky na nechty s gélovým efektom - Fire Cracker a Creme Brulee
Ombré na nechtoch
Gélový a platinový lak na nechty
Klasická červená

Tieto laky na nechty s gélovým efektom sa stali najpredávanejším produktom Avonu za rok 2014. Dokopy sa ich predalo niečo okolo 150 000 kusov. Niet divu, veď ja ich vlastním asi 8 :-).

Mauvelous
Tento odtieň ma zaujal svojou farbou. V katalógu je úplne ináč zobrazená. Podľa katalógu by som si takýto odtieň určite nevybrala, ale naživo vyzerá veľmi dobre. Je to odtieň vhodný na bežné, denné nosenie. Je veľmi ťažké popísať túto farbu, ale mne sa veľmi páči a taktiež pristane aj k farbe mojej pokožky.


Candy Apple
Červený lak pristane každej z nás. Ide však o taký trošičku svetlejší odtieň červenej. Osobne sa mi páči, ale viac sa mi páči červený lak Roses are Red. Chlap by v týchto dvoch lakoch určite rozdiel nevidel :-).


A čo hovoríte Vy na tieto odtiene?
Páčia sa?
Vaša Petra

4 komentáre:

  1. Super ! Ja mám ten candy apple a som s ním veľmi spokojná , vyskúšala som už rôzne laky či to boli aj tie drahšie značky ako je astor , loreal dokonca mám jeden od Dioru. Ale keď som vyskúšala tieto gélové laky , tak iba ten používam :-) Veľmi pekný blog , urob určite update skladovanie kozmetiky a video ako skladuješ kozmetiku v kúpeľni :-)

    http://teresabeautyblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem...ja som tiež veľmi spokojná s gélovými lakmi z Avonu....a čo sa týka updatu skladovania kozmetiky....skladujem ju stále rovnako...takže nie je veľmi na čo pozerať ...a chystám článok o kozmetike, ktorú používam v kúpeľni :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. supeeer , už sa teším na ten článok :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veci z Avonu mám veľmi rada ale tá voňavka Avon Luck mi nejako nesadla... :/ :) Pre mňa je tá vôňa veľmi sladká:) ale ako sa hovorí sto ľudí sto chutí. :) Inak super a ten lak chcem určite vyskúšať.
    http://patiblogfashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť