sobota 7. februára 2015

Novinka: Rúž Ultra Color Indulgence z Avonu

Ahojte,
dnes som si pre Vás pripravila horúcu novinku kampane 2/2015 z Avonu. Rúž Ultra Color Indulgence. Tajomstvo tohto rúžu spočíva v spojení najčistejšej farby a hydratačného gélu.

Oficiálny popis: Ľahké gélové zloženie bez ťažkých voskov poskytuje bohatú hydratáciu a zamatovo hladkú aplikáciu. Farba zvýraznená gélovým zložením je neuveriteľne šťavnatá, svieža a lesklá.
Rúž je za uvádzaciu cenu 3, 50 € za 3 g.

Moja skúsenosť: Mne sa zloženie tohto rúžu veľmi páči. Je príjemné gélové, čo je u rúžov nezvyčajné. Pery sú vďaka tomu dostatočne hydratované. Odtiene sú taktiež pekné, hlavne červené a fialové. Určite nečakajte nič matné, ale krásne žiarivé a šťavnaté farby na perách. Čo mi trošku vadí je obal rúžu. Je síce kvalitný, ale je čierny. Pripadá mi taký obyčajný. Viac sa mi páčia farebné obaly, napríklad ako majú rúže Perfect Kiss, Luxe, alebo rúže Ultra Color Absolute.


Na výber je týchto 20 šťavnatých odtieňov. (Bohužiaľ, mi jedna vzorka chýba.)


In Bloom, Daffodil Petal, Pink Blossom,, Hibiscus, Orchid Petal (zľava)


Peach Petunia, Royal Peony, Petal Pink,, Purply Hyacinth


Tawny Rose, Red Tulip, Garden Rose, Spring Lilac, Day Lily


Chocolate Rose, Red Dahlia, Rose Bouquet, Poppy Pink, Plum Verbena


Pár odtieňov som Vám nafotila aj na perách. Najviac sa mi páčia odtiene Orchid Petal a Red Tulip.


Vyskúšali ste už túto novinku od Avonu?
Ako sa Vám páčia tieto rúže?
Vaša Petra


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára