pondelok 19. januára 2015

Vzorky po šieste: Šampóny Nivea a Schwarzkopf

Ahojte, 
ako sa máte po víkende? Ja pondelky nemám veľmi rada, pretože cez víkend si málokedy oddýchnem a v pondelok som skoro vždy veľmi unavená. Dnes preto aspoň taký malý článok. Oprášime si rubriku vzorky. Testovala som šampóny, pretože by som chcela vyskúšať niečo nové na svoje vlásky.
K dispozícii som mala vzorky šampónu Schwarzkopf a šampón+kondicionér Nivea.


Šampón + kondicionér Color Care & Protect s makadamiovým olejom 9+9 ml, Nivea
Šampón je určený na poškodené, farbené vlasy, ktoré strácajú svoj lesk. Má predlžovať žiarivosť farby a zvyšovať lesk. Po použití by mali byť vlasy hebké, pružné a mal by byť podporený aj ich rast.
Moja skúsenosť: Ja mám vlasy dlhé a farbené iba na koncoch, ale sú už dosť poškodené. Po použití som nespozorovala žiadnu výraznú zmenu, aj keď viem, že pri šampónoch sa objavia výsledky až po pravidelnom používaní. Šampón buď tak málo penil, alebo bolo 9 ml na moje dlhé vlasy málo. Vlasy som nemala hebkejšie a ani lesklejšie. Kondicionér ma tiež veľmi nenadchol. Šampón aj kondicionér zoženiete od 2, 50 € za 250 ml. Tieto vzorky ma nepresvedčili a výrobky si v budúcnosti neplánujem zakúpiť.

Omega repair šampón essence ultime 10 ml, Schwarzkopf
Šampón je vhodný na poškodené a oslabené vlasy. Obsahuje vzácny Ultime-4-complex: výnimočnú kombináciu výťažku z perál, pantenolu, ušľachtilého proteínu a keratínu. Toto zloženie má regenerovať poškodené vlasové bunky, zabraňovať štiepeniu končekov a obnoviť prirodzenú krásu vlasov a ich lesk.
Moja skúsenosť: Tento šampón ma hneď na začiatku ohúril svojou vôňou, ktorá trvala niekoľko hodín po umytí. Má perleťové zloženie a na vlasoch mi pekne penil. Po použití som mala pocit, že mi vlasy pekne umyl, vyživil a aj na dotyk boli príjemné. Šampón je podstatne drahší, oproti Nivei. 250 ml balenie zoženiete od 5, 20 €. Napriek tejto cene by som tento šampón vyskúšala aj v plnom balení. Keď ho zoženiem v akcii spolu aj s kondicionérom, určite si ho zakúpim.

Toľko moja skúsenosť s týmito vzorkami šampónov. Ak poznáte nejaké dobré šampóny na poškodené a suché vlasy, budem rada ak mi o nich dáte vedieť.
S pozdravom
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára