štvrtok 15. januára 2015

Video: 5 Top ponúk z kampane 1/2015

Ahojte,
prvé video v tomto roku bude 5 Top ponúk z Avonu, z kampane 1/2015. Dosť ma trápi choroba, tak dúfam, že to nebude tak po celý rok :-(.
Kampaň 1 je o zľavách a výhodných nákupoch. Ja nie som až taká zaťažená na zľavy v obchodoch a určite nenakupujem v tomto období vo veľkom.
A ako ste na tom Vy v tomto ,,zľavovom" období?
Vaša Petra



Nalíčená som:
Penový make-up Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon 
Rozžiarujúci kompaktný pleťový púder Ideal Luminious, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Podkladový očný tieň Color Trend, Avon
Očný tieň s dlhotrvácnym efektom, odtieň Forever Bronze, Avon
Ceruzka na oči Color Trend - odtieň Brown, Avon
Zhusťujúca špirála Big and Daring - odtieň Black, Avon
Rúž na pery Mega Impact  - odtieň Fuschia Fun , Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty Nailwear Pro+, odtieň Orchid Splash, Avon
Strieborné trblietky Color Trend, Avon

Na sebe mám:
Čierne tričko - Amisu, New Yorker
Výrazný ružový náhrdelník - Aliexpress

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára