nedeľa 25. januára 2015

Môj blog oslavuje 3. narodeniny :-)

Ahojte,
nechce sa mi veriť, že píšem takýto článok. Keď som písala svoj prvý začiatočný pozdrav Ahojte všetci priaznivci blogov, ani vo sne by mi nenapadlo, že môj blog bude oslavovať svoje tretie narodeniny. Veľmi sa z toho teším. Na jednej strane preto, že ma neomrzel a na druhej strane kvôli Vám, milé moje čitateľky.
Za tri roky som Vám napísala 230 príspevkov, na ktoré ste si už klikli viac ako 30 000 krát. Na tie najčítanejšie sa môžete pozrieť na pravej strane blogu. Zatiaľ je Vás tu 45 členov, ale ja verím, že Vás bude pribúdať.
Dúfam, že sa mi to podarí novými príspevkami, videami a taktiež menšou zmenou vzhľadu blogu, ktorá sa už pripravuje.
Ešte raz Vám všetkým veľmi pekne ďakujem za sledovanie a podporovanie toho, čo robím.
S láskou a veľkou vďakou Vaša Petra :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára