streda 7. januára 2015

Darčeky od ,,Ježiška"

Ahojte, 
tak už máme po sviatkoch. Dúfam, že ste si oddýchli a aj poriadne oslávili Silvestra. Ja som si dopriala dlhý odpočinok, aby som načerpala veľa nových síl do roku 2015. Dnes mám pre Vás pripravené malé zhrnutie darčekov od ,,Ježiška". Každý jeden darček mi urobil obrovskú radosť.

Z Avonu som si sama objednala trio strieborných prsteňov s farebnými kamienkami.


Od priateľa som dostala puzzle 2 x 1000 (na fotke je už jedno poskladané) a knihu, po ktorej som túžila.




A nakoniec tak rôzne som dostala ešte moju najobľúbenejšiu kozmetiku, roztomilú sviečku a voňavé lupienky.


Ešte som dostala tepláky, pančušky, papuče, lak na vlasy, sladkosti a nejaké tie peniažky.
Som vďačná za každý jeden darček. Keď si pozerám ostatné blogy a vidím tie kopy darčekov, tak nechápem či boli také poslušné, alebo majú naozaj toľko blízkych a priateľov, ktorí im to darovali. Ja rada dostávam darčeky, ale Vianoce sú hlavne o tom, aby ste ich strávili v kruhu rodiny a priateľov. Ja som mala pekné Vianoce a dúfam, že každým rokom budú lepšie a lepšie.
Prajem Vám ešte pekný deň a najbližšie sa môžete tešiť na zhrnutie môjho blogu za rok 2014.
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára