streda 17. decembra 2014

Video: Môj Avon Box 17/2014 + SÚŤAŽ

Ahojte,
tak a dnes tu mám pre Vás posledný Avon Box v tomto roku. Dúfam, že sa Vám video bude páčiť a určite si ho pozrite do konca. Na konci videa mám pre Vás pripravenú menšiu súťaž. Budem rada, ak sa Vás zapojí čo najviac a už sa teším na Vaše komentáre.
Prajem pekný deň.
Vaša Petra




Nalíčená som:
Tekutý make-up s dlhotrvácnym efektom Extra Lasting - odtieň Nude, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon 
Rozžiarujúci kompaktný pleťový púder Ideal Luminious, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Paletka 8 metalických očných tieňov, Avon
Ceruzka na oči Color Tredn - odtieň Brown, Avon
Zhusťujúca špirála Big and Daring - odtieň Black, Avon
Rúž na pery Ultra Beauty - odtieň Deep Red, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom, odtieň Mauvelous, Avon

Na sebe mám:
Biela košeľa - F&F
Náušnice - Avon
Ozdoba na golier - Avon

3 komentáre:

  1. Poctivo pozeram kazde jedno video, odkedy som narazila na tvoj blog...myslim ze uz je to cosi vyse roka. Je skoda ze sem nechodieva viac ludi, lebo na tvoje videa sa strasne dobre pozera, rozmyslam ze i ja sa stanem Avon Lady :-) Zatial som sa k tomu neodhodlala. A este co sa mi paci je, ze si vzdy upravena a zladena -ruz a nechty, uces a doplnky. Dnesna kosela s tou ozdobou ma fakticky dostala :-) Stastne s veseleeeee!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj , ako vždy super video mne sa tiež páči že v každom jednom videu si pekne oblečená a upravená , ja mam tiež veľmi rada Avon :-) , A veľmííí by som to chcela vyhrať :D , ale predovšetkým Ti prajem krásne Vianoce plné darčekov , a úspešný vstup do Nového roka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Peti, strašne rada pozerám tvoje videá a zaujímavé recenzie, už mnoho krát si ma inšpirovala a pomohla mi pri výbere produktov z Avonu napr. pri výbere špirály Big & Daring alebo pri make- up Extra lasting, s ktorými som veľmi spokojná a odporučila som ich ďalej mojim známym. Prajem šťastné a veselé sviatky a v Novom roku veľa zdravia, šťastia a úspechov v práci....mskoncova189@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť