streda 12. novembra 2014

Video: Môj Avon Box 15/2014

Ahojte,
dnes som si pre Vás pripravila video o výrobkoch, ktoré som si zakúpila v Avon kampani 15/2014. Nie je toho veľa, ale budem rada, ak sa mi aj vy pochválite výrobkami, ktoré Vás zaujali a ktoré ste si objednali v kampani 15/2014.
Cez víkend idem na svadbu a od zajtra ma čakajú prípravy na ňu. Uvidím, či sa mi podarí do konca týždňa pripraviť nejaký článok. Ak nie, tak Vám prajem príjemne strávený víkend a dúfam, že z tejto svadby sa mi podarí urobiť aj nejaké fotky.
Príjemné sledovanie.
Vaša Petra



Nalíčená som:
Tekutý make-up s dlhotrvácnym efektom - odtieň Nude, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Kompaktný pleťový púder Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon 
Rozžiarujúci kompaktný pleťový púder Ideal Luminious, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Ceruzka na oči s aplikátorom na rozotieranie - odtieň Bronze Sheen, Avon
Zhusťujúca špirála Big and Daring - odtieň Black, Avon
Rúž na pery Perfect Kiss- odtieň Berry Smooch, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty Nailwear Pro+, odtieň Ruby Slipper, Avon

Na sebe mám:
Tričko- Camaieu

Strieborné náušnice- Darček
Strieborný prsteň - Darček

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára