pondelok 10. novembra 2014

Módna udalosť: Exkluzívna módna prehliadka Lýdie Eckhardt

Ahojte,
vo Štvrtok (6. 11. 2014) sa mi splnil jeden z mojich snov. Zúčastnila som sa módnej prehliadky Lýdie Eckhardt. Prehliadka sa konala v krásnej sále PKO Čierny orol v Prešove. Bol to pre mňa neskutočný zážitok. Chcela som si prehliadku užiť, tak som fotila len veľmi málo a aj to len na mobil. Dúfam, že aspoň tými pár fotkami Vás poteším.
Prehliadku moderovala Jarmila Lajčáková Hargašová, trvala asi hodinku a pol a bola sprevádzaná speváckymi vystúpeniami. Predvedené boli nielen kolekcie Lýdie, ale aj kolekcia študentov zo Strednej školy vo Svidníku a nádherná kolekcia Zuzany Hákovej.





A mám pre Vás aspoň jedno video a to ukážku z módnej prehliadky Zuzany Hákovej, ktorá sa mi veľmi páčila.


Vôbec som nevedela ako sa mám na módnu prehliadku obliecť. No som rada, že som zvolila tieto bielo-čierne čipkované šaty s čiernymi pančuškami, kabelkou a kotníkovými topánkami, ktoré som si kúpila špeciálne pre túto príležitosť. Ostatné dámy boli oblečené veľmi elegantne.


 S Lýdiou pri podpise jej knihy.


Prehliadka bola naozaj veľkolepá a krásna. Som veľmi rada, že som si ju išla pozrieť a dúfam, že budem mať možnosť zúčastniť sa ešte módnej prehliadky.
Prajem Vám úspešný štart do nového týždňa.
S láskou Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára