utorok 21. októbra 2014

Video: Môj Avon Box 14/2014

Ahojte,
dnes máte ešte poslednú možnosť objednať si výrobky z Avon katalógu 14/2014. Dúfam, že Vám ešte bude toto video užitočné. Budem sa v ďalších kampaniach snažiť, aby toto video bolo čím skôr, tak mi držte palce.
Neskôr som si spomenula, že som Vám zabudla ukázať veľkú novinku kampane 14/2014, ktorú ste už mohli vidieť v televízií. Ide o novú vôňu Avon Luck for Her. Tvárou tejto kolekcie je tenistka Mária Šarapovová. Vôňa je z kategórie orientálnych ovocno-kvetinových vôní. Skladá sa zo sviežeho bergamotu, kvetu kaktusu a zamatového santálového dreva. Mne osobne sa vôňa veľmi páči, no viac sa mi páči pánska Avon Luck for Him, ktorá je neskutočná. Je z kategórie drevitých aromaticko-jantárových vôní. Je zložená z ružového korenia, muškátového oriešku a cistu ladanového (ani netuším, či som to napísala správne, pretože neviem čo to je:-).


Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra




Odkazy:
Outfit so zelenou šatkou: http://lifeismystyle.blogspot.sk/2014/10/outfit-c-29-starburst-zee.html 

Nalíčená som:
Penový make-up so zmatňujúcim účinkom Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Kompaktný pleťový púder Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon 
Rozžiarujúci kompaktný pleťový púder Ideal Luminious, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Očné tiene True color - odtieň Fresh Cut Greens, Avon
Obojstranná ceruzka na oči Color Trend - odtieň White/Green - Avon
Zhusťujúca špirála Big and Daring - odtieň Black, Avon
Rúž Perfect Kiss - odtieň Pink Prance, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom - Fabolous, Avon

Na sebe mám:
Čierne tričko- New Yorker
Šatka Zee- Avon
Náušnice Isabelle- Avon
Strieborný prsteň na pravej ruke- Avon
Zlaté hodinky- Avon


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára